کد خبر: ۱۵۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۱۲ تير ۱۴۰۱
شیرازه پیگیری کرد:

یک هفته بی آبی در روستاهای زرقانک و دولت آباد مرودشت

روستاهای زرقانک و دولت آباد شهرستان مرودشت حدود یک هفته است که به علت سوختن پمپ چاه آب از این نعمت حیات بخش محروم هستند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، روستاهای زرقانک و دولت آباد شهرستان مرودشت حدود یک هفته است که به علت سوختن پمپ چاه آب از این نعمت حیات بخش محروم هستند.

مردم روستاهای مذکور در ارتباط با شیرازه از قطعی آب گلایه نموده و خواستار تسریع روند حل این مشکل شدند.
 
یکی از اهالی روستای زرقانک در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: یک هفته است که مردم روستا آب ندارند و در این گرمای بی سابقه، قطعی آب آسایش مردم را برهم زده است.

وی با بیان اینکه زندگی همه موجودات به آب بستگی دارد و قطعی مطلق این نعمت خدادادی در طول یک هفته توجیه پذیر نیست، تصریح کرد:مسئولان باید پاسخگوی این نیاز اساسی مردم باشند و احساس مسئولیت کرده و در این مدت که آب روستا قطع بود، به صورت سیار آب مورد نیاز مردم را تامین نموده و در مواقع بحرانی سرعت عمل داشته باشند.

به سراغ یکی از اعضای شورای اسلامی روستای زرقانک رفته و مطالبات مردمی را پیگیری نمودیم.

حسن حسنپور عضو شورای اسلامی روستای زرقانک در گفتگو با شیرازه اظهار کرد: آب روستای زرقانک و روستاهای دولت آباد، زرگران و فالونک از یک حلقه چاه در روستای دولت آباد تامین می شود.

وی علت قطعی آب را سوختن پمپ چاه مذکور عنوان کرد و افزود: سه روز پیش، یک پمپ جدید از شیراز خریداری شد و اعضای شورا همکاری و تلاش کردند تا نصب شود اما به خاطر مشکلی که داشت این پمپ نصب نشد. 

حسنپور تصریح کرد: با تلاش های شورا فعلا با یک انشعابی که از سد درودزن در پشت کوه و روستا در نزدیکی روستای دولت آباد قرار دارد، به صورت موقت آب روستا را تامین می کند.

 عضو شورای اسلامی روستای زرقانک در ادامه بیان کرد: در حال حاضر در روستا آب موجود است و مردم منابع خود را پر و آب مورد نیاز را ذخیره کردند.

وی در پایان عنوان کرد: امیدوار هستیم امروز پمپ جدید نصب و این مشکل کاملا رفع شود.

انتهای پیام/ر




برچسب ها: مرودشت ، شیراز ، فارس
نظرات بینندگان