کد خبر: ۱۵۴۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۱۶ تير ۱۴۰۱
مدیرکل سیاسی استانداری فارس:

فرمانداری‌ها پذیرای تمام گروه‌های سیاسی باشند

قناعتی گفت: در تمام فرمانداری های استان به روی همه گروه‌ها و احزاب سیاسی شناسنامه دار باز و پذیرای آنها باشند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، جواد قناعتی، مدیرکل سیاسی استانداری فارس در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان خفر افزود: فرمانداری، ملجا تمام جوانان و اقشار مختلف مردم است و همه می‌توانند به آنجا مراجعه کنند.

وی ادامه داد: ما در بحث تامین امنیت و خدمت به مردم در خصوص زمینه گرایش و سلیقه افراد سوال نمی‌کنیم و خدمت به همه شهروندان با هر تفکر و نگاهی را وظیفه خود می دانیم.
تغییر مدیران در دولت‌ها امری طبیعی است.

قناعتی گردش نخبگان را از مولفه‌های اساسی جامعه سیاسی دانست و گفت: با رفتن یک دولت و آمدن دولت دیگر این اتفاقات روی می‌دهد و حتی زمانی که یک دولت در چهار سال دوم نیز مجددا توسط مردم انتخاب می‌شود باز هم این تغییر و تحولات را به عنوان یک امر طبیعی شاهد هستیم.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، به فرماندار جدید شهرستان خفر توصیه کرد که از تمام ظرفیتهای شهرستان و نخبگان استفاده کرده و از مشورت بزرگان شهرستان خصوصا امام جمعه بهره ببرد.

قناعتی افزود: همچنین فرماندار نسبت به انتخاب و چیدمان تیم مدیریتی شهرستان به سرعت اقدام کرده و در این راه از نیروهای جوان، انقلابی و پرتوان استفاده کند.

وی ادامه داد: همه ما امانت دار انقلاب اسلامی هستیم و هزینه این انقلاب را مادران و پدران شهدا، فرزندان شهدا، همسران شهدا، اسرا، ایثارگران و زندانیان سیاسی قبل از انقلاب داده‌اند و ما مسئولان وظیفه داریم که امانتداران خوب و شایسته‌ای باشیم.

در این آیین مجتبی پراکه به عنوان فرماندار جدید شهرستان خفر معرفی و از تلاش‌های فرهاد جهانخواه تقدیر شد.

انتهای خبر/ح

نظرات بینندگان