کد خبر: ۱۵۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۱۶ تير ۱۴۰۱
معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس در گفتگو با شیرازه مطرح کرد:

بانک ها نقطه آغاز ساماندهی پوشش ادارات

گودرزی گفت: اولویت اصلی ستاد امر به معروف نهی از منکر به طور نمونه وضعیت پوشش کارمندان و کارکنان بانک ها است که شاخصه ها ابلاغ شده و گروه های مردمی و دغدغه مند آشنایی به کار، به صورت متعدد جهت بازرسی و نظارت ساماندهی شده اند.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه ، حجت الاسلام محمد گودرزی معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس در گفتگو با خبر نگار این رسانه بیان کرد:ستاد امر به معروف و نهی از منکر  برای ترویج فرهنگ عفاف و‌ حجاب، طرحی را در ۱۱ مرحله آغاز کرده است که همایش حجاب و عفاف در حوزه گردشگری اولین همایش طرح بود که سعی شده با توجه به مراجعه زیاد به مراکز گردشگری این حوزه در اولویت قرار بگیرد تا بیش از پیش شاهد رعایت حجاب و عفاف فعالان حوزه گردشگری باشیم.

وی افزود: طرح جدیدی به نام جامع استان فارس را ستاد امر به معروف و نهی از منکر ارائه داد که این طرح توسط ستاد امر به معروف کشوری پیگیری و به تمام استانداری ها و فرمانداری ها ابلاغ شد.

گودرزی در ادامه گفت: طرح جامع عفاف و حجاب 11 مرحله دارد که مرحله اول وضعیت پوشش کارمندان و کارکنان ادارات دولتی و خصوصی است.

معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس  با بیان اینکه عفاف و حجاب کارمندان در اولویت اصلی  طرح عفاف حجاب می باشد.

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه مرحله دوم طرح عفاف و حجاب اصناف و بازار است بیان کرد: در پی طرح عفاف و حجاب جلسات و همایش در صنعت گردشگری گرفته شد همچنین طرح عفاف حجاب شامل دو بخش  است که بخش اول شامل  رویکرد فرهنگی ، تبلیغات و ترویجی است و بخش دوم رویکرد نظارتی  و بازرسی دارد.

وی با اشاره به  اینکه اولویت اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر پوشش کارکنان است گفت: قبل از اینکه این طرح ارائه شود ستاد امر به معروف و نهی از منکر قوانین  و مقرراتی را  برای کارمندان  ارائه شده است که یکی از قوانین مصوبه 425 و 820  شورای عالی انقلاب فرهنگی است و دیگر قوانینی که ستاد امر به معروف ونهی از منکر  استخراج کردند.

گودرزی در پایان گفت: اولویت اصلی ستاد امر به معروف  نهی از منکر وضعیت پوشش کارمندان و کارکنان بانک ها است که شاخصه ها ابلاغ شده و گروه  های مردمی و دغدغه مند آشنایی به کار، به صورت متعدد ساماندهی شده جهت بازرسی و نظارت  است.

انتهای پیام/ف




برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان