کد خبر: ۱۵۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۱۸ تير ۱۴۰۱

آمادگی کامل کمیته امداد فارس برای جمع آوری نذورات قربانی

در آستانه عید بزرگ قربان ، مدیرکل امداد فارس ضمن تبریک اعیاد پیش رو از آمادگی کامل این نهاد برای جمع آوری نذورات نقدی و غیر نقدی این نهاد خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مرتضی موصلی، مدیر کل امداد فارس ضمن تبریک اعیاد بزرگ پیش رو عید قربان را نمادی از عبودیت و بندگی پروردگار متعال دانست و گفت: کلیه مسلمانان بنا بر آموزه های دینی و فطرت پاکشان، در موقعیت های مختلف همواره دستگیر نیازمندان و یاری رسان هم نوعان خود هستند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد هم زمان با عید سعید قربان آماده جمع آوری نذورات و کمک‌های مردم نیک اندیش در دفاتر و ادارات کمیته امداد و همچنین مراکز نیکوکاری در سراسر استان است، افزود: هم استانی های  خیر و نیکوکار در روز عید سعید قربان می‌توانند همانند سالهای گذشته  گوشت قربانی و نذورات خود را ازطریق دفاتر کمیته امداد در سراسر استان تحویل این نهاد دهند تا بین نیازمندان توزیع شود.

موصلی خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته 413 مرکز نیکوکاری  و 58 اداره مستقردر سطح استان و 200 پایگاه ثابت و سیار در محل برگزاری نماز عید قربان در سراسر استان کار جمع آوری نذورات عید قربان را انجام می‌دهند.

مدیر کل امداد فارس با اشاره به اینکه درعید قربان سال گذشته 318 میلیارد ریال نذورات و قربانی از طریق خیران به این نهاد تحویل و بین نیازمندان توزیع شد، گفت:  نذورات قربانی مردم خیر فارس اعم از گوشت، دام زنده و وجوهات نقدی توسط کمیته امداد جمع‌آوری و با نیت بانی خیر در روز عید بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

موصلی با اشاره به شیوه های پرداخت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم خیر استان، گفت: به جهت سهولت دسترسی نیکوکاران و مردم سخاوتمند روش های مختلفی جهت جمع آوری نذورات قربانی وجود دارد. واریز به کارت 6037991899709376 بانک ملی به نام کمیته امداد استان فارس و یا کد آسان پرداخت USSD به شماره #1*071*8877* ، از جمله روش های پرداخت نذورات مردمی هستند.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان