کد خبر: ۱۵۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۱۹ تير ۱۴۰۱

عید قربان، عید بازگشت به خدا

امام نماز عید قربان شیراز گفت:عید قربان، عید بازگشت به خداست،لازم است با خدا عهد کنیم که توطئه دشمنان را خنثی و خودمان را به اهل بیت نزدیک تر کنیم.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، نماز عید قربان در شیراز به امامت آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه فارس برگزار شد.

وی در خطبه‌های نماز عید قربان گفت: عید قربان، عید بازگشت به خداست و لازم است با خدا عهد کنیم که توطئه های دشمنان را خنثی کنیم و خودمان را به اهل بیت نزدیک کنیم.

 آیت الله دژکام با بیان اینکه دشمنان اسلام، کلمات را تحریف میکنند، افزود: تحریف عاشورا یعنی پشت سر امام حسین حرف‌های دروغ زدن کاری که امروز رسانه‌های معاند بر علیه مومنان حرفی به دروغ می‌زنند و جامعه دینی نباید زیر بار این حرف‌ها برود.

امام جمعه شیراز ادامه داد: هرکدام از ما مسئول هستیم خودمان را مراقبت کنیم و آبروی کسی را نبریم تا لطمه‌ای به نظام اسلامی وارد نشود و در مجموع اجرای دستور اخلاقی دینی را وظیفه خودمان بدانیم.

نماینده، ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه روحانی باید احتیاط کار باشد و اگر اینطور نباشد دشمن علیه نظام توطئه می‌کند، گفت: بار‌ها دیده شده در فضای مجازی حرف‌ها و نقل قول‌هایی زده می‌شود که اکثر آن‌ها به دروغ یا تحریف بیان شده است که مردم باید ابتدا بررسی و از صحت آن مطمئن شوند.

آیت الله دژکام خطاب به دستگاه قضایی گفت: دستگاه قضایی نسبت به امنیت روانی جامعه مسئولیت دارد و درخواست ما این است وقتی فضای جامعه با دروغ ملتهب می‌شود و مشکل برای مردم و نظام ایجاد می‌کنند که این موضوع خطرناک است، وارد میدان شود و پیگیری کند و جلوی گسترش آن را بگیرد.

انتهای خبر/ح
نظرات بینندگان