کد خبر: ۱۵۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۱ - ۲۱ تير ۱۴۰۱
فرمانده انتظامی فارس:

عفت و حجاب میان زنان ما حرف اول را می زند

سردار حبیبی تأکید کرد: الان دشمنان ما دارند با بی ححابی بازی می کنند وگرنه عفت و حجاب میان زنان ما حرف اول را می زند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس، که در اجتماع زنان شیراز به مناسبت هفته عفاف و حجاب حضور داشت در گفتگو با شیرازه اظهار کرد: شکر خدایی را که توفیق داد توانستیم در این ساعت در جمع عزیزان حضور پیدا کنیم.

وی در خصوص مسئله حجاب گفت: یک مقدمه عرض کنم، تمام ادیان و مذاهب را ببینید، همه بدون استثنا برای عفت و حجاب زن، به شکل ویژه، برنامه و دستور دارند.

وی افزود: حتی خیلی از ادیان نوع پوشش زنها از زنان شیعه بالاتر وتعریف شده است.

سردار حبیبی، به پیشنه حجاب در ایران اشاره کرد و گفت:  در تاریخ بزرگ و با افتخار ایران، همه را نگاه کنید، ما افتخار مان این است که زنان ما حتی قبل از اسلام نیز حجاب و عفاف برایشان ارزش بود، اندرونی داشتند.

وی تأکید کرد: الان دشمنان ما دارند با بی ححابی بازی می کنند  وگرنه عفت و حجاب میان زنان ما حرف اول را می زند.

سردار حبیبی به اجتماع پرشور بانوان اشاره کرد و گفت: امروز زنان بسیاری آمدند که نشان دهند اگر یک نفر، دو نفر فریب خوردند و اشتباه کردند و خودشان را به شکل دیگری در جامعه نشان می دهند،بدانند بیشتر جامعه ما خانم هایی هستند که امروز حضور داشتند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در طول تاریخ بانوان سرزمین ایران همیشه خوب درخشیدند و زنان قهرمان بسیاری داشتیم، تصریح کرد: شما بی بی مریم و حجاب و مبارزه اش را ببینید، چه شیر زنانی که زمان دفاع مقدس از خود دلاوری نشان دادند حتی فرمانده مردان ما بودند.

سردار حبیبی در پایان گفت: الان این شیرزنهایی که شما می بینید از خیلی از مردها مردترند و من به آنها افتخار می کنم.

انتهای پیام/ف/ح
نظرات بینندگان