کد خبر: ۱۵۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۱ - ۲۱ تير ۱۴۰۱
رئیس حوزه های علمیه استان فارس:

زیست عفیفانه یکی از اجزای مهم کیان خانواده بر شمرده میشود

استوار میمندی افزود: امروزه زیست عفیفانه یکی از اجزای مهم کیان خانواده بر شمرده میشود و اگر این مهم رعایت شود جامعه ما با رشد شگفت انگیزی مواجه خواهد شد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، حجت الاسلام استوار میمندی رئیس حوزه های علمیه استان فارس با اشاره به سالروز حادثه خونین مسجد گوهر شاد در ۲۱ تیرماه در اعتراض به قانون کشف حجاب رضا خانی و شهادت بیش از ۲ هزار نفر از مردم‌مشهد در این واقعه، و نام گزاری این روز به نام روز عفاف و حجاب، مسئله حجاب را یک مسئله نه فقط مذهبی بلکه ضامنی بر ارزش های انسانی بر شمرد.

وی افزود: متاسفانه امروز نه فقط  دشمنان اسلام، بلکه دشمنان بشریت به دنبال تخریب فرهنگ عفاف و حجاب بوده و اولین قربانی نقشه های شوم‌ انها خود جامعه و زنان غربی می باشند.

استوار میمندی با اشاره به نقش زنان مومن و دغدغه مند در مواجهه با این هجمه همه جانبه علیه ساختار انسان گفت: امروزه لازم است زنان مومن ما تحت تشکیلات ساختار مند اجتماعات منسجمی را به جهت مانور عفت ورزی ساماندهی کرده تا خطر استحاله فرهنگی دشمن خنثی گردد.

این مقام فرهنگی با تشریح اقدامت صورت گرفته در این هفته بیان کرد: توجیه مبلغان علوم دینی در عرصه تبیین فلسفه حجاب و بیان راهکار ها و ابزار حجاب یکی از اقدامات صورت گرفته به جهت آگاه سازی عموم مردم و آشنایی اقشار مختلف با فلسفه حقیقی و محاسن حجاب می باشد.


وی در پایان افزود: امروزه زیست عفیفانه یکی از اجزای مهم کیان خانواده بر شمرده میشود و اگر این مهم رعایت شود جامعه ما با رشد شگفت انگیزی مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/م
نظرات بینندگان