کد خبر: ۱۵۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۹ - ۲۵ تير ۱۴۰۱
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز :

خاموشی برق پارک آزادی رفع میشود

مظفری با بیان اینکه در تلاش هستیم خاموشی های برق پارک آزادی را رفع کنیم و با راه اندازی پروژه های جدید پارک نور پردازی انجام شود، گفت: همچنین در تلاشیم که پارک آزادی به فضای مطلوب تبدیل شود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه ، روح الله مظفری رئیس سازمان سیما منظر فضای سبزی شهرداری شیراز امروز ۲۵ تیرماه در یک نشست خبری با بیان اینکه قدیمی ترین پارک شهر شیراز که به نام پارک آزادی ثبت شده است و 20 هکتار فضا دارد گفت: از سال اخیر چند اقدام در پارک آزادی  اتفاق افتاده است.

وی از اقدامات شورای شهر و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز در خصوص پارک آزادی  توضیحاتی را داد  و افزود : یکی از مهم ترین طرح ها طرح محوطه سازی شهر بازی  پارک آزادی است که توسط شهرداری انجام شده  همچنین نوع اسباب بازی  هایی که مختص نوجوانان  است احداث می شود.

مظفری در ادامه بیان کرد:فرایند انتخاب سرمایه گذار و  مزائده پارک آزادی  در سیستم شهرداری  انجام شده و قرار بر این بود که در  روز عید غدیر  طرح محوطه سازی شهربازی  رو نمایی شود اما با دو روز تاخیر  نمایش داده  می شود.

 رئیس سازمان سیما منظر فضای سبز، به ساخت یک آب نما در پارک آزادی اشاره و تصریح کرد:  آب نما یک نقش عملکردی مهمی را دارد که 80 درصد از کار های بهره برداری اش انجام شده و  امیدوار هستیم مهر ماه افتتاح شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ابنمای پارک آزادی در جنوب کشور با توجه به مساحت کم نظیر است افزود: امیدوار هستیم امسال پروژه محور نور و آسمان نما راه اندازی کنیم  همچنین پروژه آسمان نما در مزائده رفته و باید در بهره برداری این طرح  از سرمایه گزاران استفاده کنیم

مظفری با بیان اینکه در تلاش هستیم  خاموشی های برق پارک آزادی را  رفع کنیم  و با راه اندازی پروژه های جدید پارک 
نور پردازی انجام شود، گفت: همچنین  در تلاشیم که پارک آزادی به فضای مطلوب تبدیل شود.

 رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز در پایان با بیان اینکه :همانطور که شهر شیراز  در فرهنگ و هنر اول است در سیما منظر هم باید پیشرفت داشته باشد گفت: نیاز است که موضوعات سازمان سیما منظر که یک موضوعات حیاتی است که با کمک رسامه ها و دیگر همکاران میتوان به نتیجه رسید.

انتها پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان