کد خبر: ۱۵۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۷ - ۲۵ تير ۱۴۰۱
رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس:

اولین گردهمایی سراسری فعالین فضای مجازی بسیج در فارس برگزار می‌شود

صحت گفت:به منظور هویت بخشی و تعمیق روحیه اعضای شبکه فضای مجازی بسیج، اولین گردهمایی سراسری فعالین فضای مجازی بسیج استان فارس به صورت همزمان در شیراز و ۳۶ شهرستان استان فارس برگزار می شود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد صحت رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجراستان فارس در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان فارس گفت: یک جنگ تمام عیار مجازی و رسانه ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جریان است و باید ضمن برنامه ریزی و اقدام پدافندی در برابر جنگ شناختی و ادراکی دشمن که منجر به دفع و خنثی‌سازی عملیات های آنها می شود ، در طرح ریزی و اجرای عملیات آفندی در برابر دشمنان ایران اسلامی نیز هوشمندانه عمل کنیم.

وی افزود: نقش ورود آگاهانه بسیج به حوزه سواد رسانه‌ای، ساماندهی فضای مجازی، آگاهی سازی و اشرافیت شبکه‌های اجتماعی به دلیل گستردگی بسیار آن بسیار مهم و حائز اهمیت است که به همین منظور سازمان فضای مجازی سپاه فجر بر اساس وظیفه ذاتی اقدام به برنامه ریزی و اجرای برنامه گردهمایی فعالین فضای مجازی بسیج تحت عنوان "یاران منتظر" در شیراز-ورزشگاه شهید دستغیب و شهرستان های استان فارس به طور همزمان در روز چهارشنبه 29 تیرماه 1401 می نماید.

صحت در پایان بیان کرد: ایجاد هم افزایی بین فعالین فضای مجازی بسیج و تبیین ، تشریح اهداف چشم انداز سازمان از اهداف این همایش است.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان