کد خبر: ۱۵۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۸ - ۲۸ تير ۱۴۰۱
مدیرکل ورزش و جوانان فارس مطرح کرد؛

اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی فارس اولویت است

صفرپور گفت: با توجه به تعداد پروژه های نیمه تمام موجود در سطح استان، بدون تامین اعتبار هیچ پروژه جدیدی آغاز نخواهد شد و اولویت اصلی تکمیل پروژه های نیمه تمام است.
به گزارش سرویس ورزشی شهرستان های شیرازه، حیدر صفرپور مدیرکل ورزش و جوانان فارس صبح سه شنبه در دیدار با هیأت‌های ورزشی شهرستان بوانات افزود: امروز نگاه ما به مقوله ورزش نگاهی کلان است و بنای اصلی ما در کل استان در وهله اول تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

وی افزود: با توجه تعداد پروژه‌های نیمه تمام موجود در سطح استان، بدون تأمین اعتبار هیچ پروژه جدیدی آغاز نخواهد شد و اولویت اصلی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

صفرپور ادامه داد: شهرستان بوانات یکی از برخوردار ترین شهرستان‌های استان در مقوله سرانه فضای ورزشی و با توجه به شرایط و نیازهای آینده شهرستان در خصوص فضاهای ورزشی تعریف جدید صورت خواهد گرفت.

او اظهار داشت: با توجه به ابلاغ اعتبارات و اعتبار اختصاص یافته از سوی نماینده محترم شهرستان و فرمانداری و اولویت بندی پروژه‌ها در شورای برنامه ریزی استان انجام خواهد شد و تکمیل و بهره برداری از پروژه‌ها در سطح شهرستان سرعت می‌یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان با اشاره به ابلاغ اعتبارات به هیأت‌های ورزشی استان با ابلاغ این اعتبارات از بودجه در آینده نزدیک بیان داشت: هیأت‌های ورزشی استان در تأمین تجهیزات ورزشی به به یاری اعضای شهرستانی خواهند آمد و تأمین امکانات ورزشی به هیئت‌های شهرستانی و ورزشکاران کمک خواهند نمود.

انتهای پیام/ر
برچسب ها: شیرازه ، ورزش ، بوانات
نظرات بینندگان