کد خبر: ۱۵۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۲۹ تير ۱۴۰۱
فرمانده سپاه فجر استان فارس:

امروزه کسانی که باید در فضای مجازی مقاومت کنند جوانان هستند/ راه اندازی 250 مدرسه مجازی از 3 مرداد بصورت فراگیر در استان

سردار بوعلی گفت:امروز با دشمنانی روبرو هستیم که برای حفظ قدرت و منافع خود راهی را ترسیم کردند که شامل بهره گیری از منافع سایر کشورها می شود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس با تبریک عید امامت و ولایت و میلاد امام کاظم (ع)، گفت: خوش آمد عرض میکنم خدمت همه جوانان شهر شیراز و تمام کسانی که در عرصه مجازی فعال هستند.

وی در ابتدا به اقدامات دشمنان اشاره کرد و افزود: امروز با دشمنانی روبرو هستیم که برای حفظ قدرت و منافع خود راهی را ترسیم کردند که شامل بهره گیری از منافع سایر کشورها می شود.

سردار بوعلی در ادامه بیان کرد:اگر کشور های غربی قرار باشد در دنیا حضور داشته باشند راهی جز اینکه اختیار کشورها را در دست بگیرند، ندارند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه در بعد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، هیچ کشوری اجازه ندارد استقلال داشته باشد گفت:کشور های غربی و دشمنان به هر طریقی ورود می کنند و هر کاری می کنند که کشورها استقلال نداشته باشند وبه همین دلیل شاهد هستیم در عرصه مجازی وسیع و گسترده فرهنگ و آداب غرب را 

وی خطاب به جوانان بیان کرد:امروزه کسانی که باید در عرصه  فضای مجازی مقاومت کنند شما جوانان هستید.

وی با اشاره به اینکه سپاه فجرهم توانسته فعالیتهای پررنگی در عرصه فضای مجازی داشته باشد تصریح کرد:مرکز آموزش فضای مجازی به دلیل حفظ این نظام راه اندازی شده است .

این مقام مسئول در پایان از راه اندازی 250 مدرسه مجازی از 3 مرداد بصورت فراگیر در استان خبر داد.

انتهای پیام/ف/ح
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان