کد خبر: ۱۵۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
معاون عملیاتی سپاه فجر فارس در گفتگو با شیرازه:

امدادرسانی ۵۵ تیم عملیاتی بسیج در مناطق سیل زده استهبان

رجبی گفت: ۳۵۰ نفر از بسیجیان شهرستان های نی ریز، استهبان و داراب در قالب ۵۵ تیم عملیاتی از دقایق اولیه وقوع سیل به منطقه اعزام شده و تا امروز صبح لحظه ای استراحت نکرده و امروز صبح افراد جایگزین شدند.

به گزارش سرویس حوادث شیرازه، محمدرضا رجبی معاون عملیاتی سپاه فجر فارس در گفتگو با این رسانه بیان کرد: در سیل منطقه ایج استهبان و در محدوده منتهی به تنگ رودبال، 15 نفر جان خود را از دست داده و 8 نفر نیز مفقود شدند.

وی تصریح کرد: 350 نفر از بسیجیان شهرستان های نی ریز، استهبان و داراب در قالب 55 تیم عملیاتی از دقایق اولیه وقوع سیل به منطقه اعزام شده و تا امروز صبح لحظه ای استراحت نکرده و امروز صبح افراد جایگزین شدند.

رجبی در خصوص فعالیت تیم های عملیاتی بسیج گفت: در روز گذشته 10 نفر از کشته ها را نیروهای بسیج کشف نموده و امروز نیز 5 نفر دیگر از جانباختگان کشف شدند و بسیجیان همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند.

معاون عملیاتی سپاه فجر فارس در ادامه اظهار کرد: امنیت منطقه سیل زده با هماهنگی مجموعه بسیج و نیروی انتظامی برقرار شده است.

وی افزود: دستگاه ها و ادوات نیمه سنگین و سنگین سپاه فجر و همچنین تیپ انصار الحجه نیروی زمینی سپاه و خودروهای تاکتیکی کمک یار و تجهیزات و ادوات مهندسی، نیز به منطقه اعزام شده است.

رجبی بیان کرد: 10 فروند پهپاد و تجهیزات نیروهای رصد هوایی سپاه فجر در منطقه حضور دارند و گشت هوایی را در منطقه برقرار کردند و بالگرد سپاه به صورت استندبای در حال انجام ماموریت است و در صورت نیاز با تمام توان سپاه و بسیج در خدمت مردم منطقه هستند.

انتهای پیام/س/ر

برچسب ها: شیرازه ، سیل ، استهبان
نظرات بینندگان