کد خبر: ۱۵۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
رئیس‌کل دادگستری استان فارس خبر داد:

دادستانی فارس به موضوع وقوع سیل در شهرستان استهبان ورود کرد

موسوی با اشاره به سیل روز گذشته در شهرستان استهبان گفت: دادستان فارس به موضوع سیل اخیر ورود کرده و پرونده قضائی برای افراد خاطی تشکیل‌شده است.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدکاظم موسوی با اشاره به سیل روز گذشته در شهرستان استهبان حوالی سلطان شهباز، اظهار کرد: دادستان فارس به موضوع سیل اخیر ورود کرده و پرونده قضائی برای افراد خاطی تشکیل شده است.

موسوی اضافه کرد: بلافاصله پس از وقوع حادثه سیل، دادستان استهبان مأمور شد که در محل وقوع این رویداد حضور داشته باشد.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس تصریح کرد: با توجه به اینکه حوزه آبریز رودخانه‌ای که بر اثر سیل سرریز شده است در سه شهرستان نی‌ریز، فسا و داراب قرار دارد، به حوزه‌های قضائی این سه شهرستان ابلاغ‌شده که امورات به پزشکی قانونی نزدیک محل حادثه ارجاع داده شود تا خانواده‌های جان‌باختگان به‌زحمت نیفتند.

اکثر جان‌باختگان سیل اخیر در شهرستان داراب هستند
وی با اشاره به اینکه اکثر جان‌باختگان سیل اخیر در شهرستان داراب هستند، گفت: دادستان‌های شهرستان داراب و استهبان مأمور شدند تا قصوری که از سوی اشخاص و نهادهای متولی رخ داده را سریع اعلام کنند تا اقدامات قضائی لازم درباره افرادی خاطی، صورت گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی با بیان اینکه بازپرس ویژه در محل پزشکی قانونی مستقر شده است، افزود: سه پزشک، پزشک قانونی نیز در محل بروز سیل مستقرشده‌اند و به‌سرعت کارهای پزشکی قانونی را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به فوت ۲۳ نفر در این حادثه اظهار کرد: ۲۱ نفر به پزشکی قانونی منتقل و پنج نفر مفقود شده‌اند و سه خودرو هم در گل‌ولای گرفتارشده است.

انتهای پیام/ر
برچسب ها: شیرازه ، سیل ، استهبان
نظرات بینندگان