کد خبر: ۱۵۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۹ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۱

زمین‌لرزه ۵.۸ ریشتری در هرمزگان/ اعزام تیم‌های ارزیاب

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به وقوع زمین لرزه هایی با قدرت ۵.۷ و ۵.۸ ریشتر در محدوده بندر خمیر استان هرمزگان از اعزام دو تیم ارزیاب به محل خبر داد.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه ،مجتبی خالدی  سحنگوی سازمان اورژانس کشور در این باره گفت: حوالی ساعت ٢٠:٣٧ روز جاری زمین لرزه ای با قدرت ۵.٧ ریشتر مرز خلیج فارس، هرمزگان و جزیره قشم، بندر خمیر را لرزاند و دقیقه ای بعد، یعنی حدود ساعت ٢٠:٣٩ نیز زمین لرزه ای با شدت ۵.٨ ریشتر همین محدوده را برای بار دوم لرزاند. 

وی با بیان اینکه این زمین لرزه ۵.٧ در عمق ١٠ کیلومتری و زمین لرزه ۵.٨ در عمق ٩ کیلومتری زمین رخ داده است اظهار کرد: دو تیم ارزیاب برای بررسی خسارت های احتمالی زمین لرزه به محل اعزام شدند.


همچنین مهدی ولیپور، رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز گفت: در پی وقوع دو زمین لرزه با قدرت ۵.٧ و ۵.٨ ریشتر که حوالی ساعت ٢٠:٣٧ و ٢٠:٣٩ روز جاری محدوده بندر خمیر استان هرمزگان را لرزاند، تیم های ارزیاب به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با توجه به عمق و شدت زلزله بلافاصله با دهیاری‌ها تماس گرفته شده و طبق مختصات کانون زلزله، تیم‌های ارزیاب برای بررسی و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان اعزام شدند.

خبر درحال تکمیل است...

انتهای پیام/ف
منبع: ایسنا
برچسب ها: شیراز ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان