کد خبر: ۱۵۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۳ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
وزیر کشور:

ابعاد حادثه سیل استهبان با دقت بررسی می‌شود

وزیر کشور با حضور در منطقه سیل‌زده استهبان به بررسی ابعاد مختلف حادثه و شناخت مقصران احتمالی تاکید کرد
ابعاد حادثه سیل استهبان با دقت بررسی می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، احمد وحیدی عصر امروز در حاشیه بازدید از منطقه سیل‌زده استهبان ضمن همدردی با مردم منطقه اظهار داشت: حادثه دلخراشی اتفاق افتاده و مردمی که روز جمعه برای تفریح به تفرجگاه سد رودبال آمده بودند به ناگاه و در فرصتی کوتاه گرفتار سیل شده‌اند. 

وی با اشاره به جمعیت زیادی که در این مکان بوده‌اند، گفت: تعداد زیادی از رودخانه بیرون می آیند، تعدادی هم گیر افتاده که توسط مردم نجات پیدا می‌کنند. 

وحیدی تصریح کرد: با توجه به آفتابی بودن هوا و عدم بارش باران در منطقه یاد شده برای عده‌ای باورپذیر نبوده است که حجم آب از بالادست رودخانه منجر به وقوع سیل خواهد شد و لذا جدی نگرفتن هشدارها سبب از بین رفتن جان عده‌ای از مردم شد. 

وزیر کشور علت حضور میدانی خود را همدردی با مردم و بررسی دقیق جزئیات و ابعاد مختلف حادثه عنوان کرد و اظهار داشت: موضوع بررسی خواهد شد تا ببینیم اهمال کاری و قصوری صورت گرفته یا نه و کمک کنیم زودتر ابعاد حادثه مشخص شود. 

وی با تاکید بر اولویت کمک‌رسانی به مردم حادثه‌دیده گفت: همه گروه ها درگیر بوده‌اند و فعالیت کرده‌اند، ۲ نفر هنوز مفقود هستند که امیدواریم سریع‌تر پیدا شوند و ابعاد حادثه هرچه زودتر روشن شود.

انتهای پیام /س
نظرات بینندگان