کد خبر: ۱۵۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
رئیس شورای شهر شیراز؛

سهم صفر درصدی سه کمیسیون عمران، هوشمندسازی و حاشیه نشینی از اجرای مصوبات شورا

طاهری گفت : 66 درصد مصوبات یا اجرا نشده یا در حال اجراست که از این تعداد بیشترین مصوبات اجرا شده متعلق به کمیسیون حمل و نقل است اما درصد اجرای مصوبات در سه کمیسیون عمران، هوشمندسازی و حاشیه نشینی، صفر درصد بوده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر شیراز  امروز ۴ مرداد ماه در نشست خبری با صحاب رسانه در تشریح عملکرد یکساله شورا گفت: در این مدت شورا 68 جلسه بر گزار کرد و 319 طرح و 145 لایحه مورد بررسی قرار گرفت که حاصل آن  416 مصوبه و 270 تصمیم بود.

وی با بیان اینکه  313 مصوبه مورد تایید فرمانداری قرار گرفت، اظهار کرد:از این تعداد 59 ایراد گرفته شد و 26 مصوبه هنوز در حال چرخش و 17 مصوبه نیز به شورای حل اختلاف ارسال شده است.

طاهری ادامه داد: 66 درصد مصوبات یا اجرا نشده یا در حال اجراست که از این تعداد بیشترین مصوبات اجرا شده متعلق به کمیسیون حمل و نقل است اما درصد اجرای مصوبات در سه کمیسیون عمران، هوشمندسازی و حاشیه نشینی، صفر درصد بوده است.

طاهری در ادامه، به عنوان رئیس کمیسیون تلفیق، اهم اقدامات این کمیسیون‌ در یک سال گذشته را  اینگونه تشریح کرد: تعیین رویکردهای شورای ششم، ایجاد شیوه نامه پیگیری و نظارت بر اجرای مصوبات؛ اجرای وحدت رویه در خصوص سیاستگذاری، نظارت، اجرا و بهره برداری در خصوص پروژه ها؛ ایجاد کمیته شفافیت، صیانت از حقوق شهروندی و مبارزه با فساد؛ پیگیری و تصویب ایجاد مسیرهای دسترسی به حرم مطهر احمد بن موسی (ع) از جمله این اقدامات است.

وی در پایان اظهار کرد: این کمیسیون در یکسال گذشته، 28 جلسه با 80 تصمیم و 32 مصوبه شورا داشته است.

انتهای پیام/س/ح
نظرات بینندگان