کد خبر: ۱۵۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
فرماندار ویژه لارستان خبر داد:

بیش از ۵۰ اصله درخت در لار بر اثر وزش باد و طوفان شکست

دهقان گفت: بر اثر بارش شدید باران و وزش باد شدید در لار بیش از ۵۰ اصله درخت شکسته شده است.
به گزارش سرویس حوادث شهرستان های شیرازه، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان اظهار کرد: بر اثر شکسته شدن و سقوط بیش از ۵۰ اصله درخت در لارستان برای ساعاتی برق بخشی مناطق این شهرستان قطع شده بود که با جمع آوری درختان شکسته، با تلاش تکنسین‌های برق این شهرستان برق همه نقاط وصل شده است.

دهقان افزود: عصر امروز بر اثر وزش باد شدید ۳ پایه فشار متوسط شبکه برق و ۲ پایه روشنایی در لارستان سقوط کرد که باعث قطعی برق برخی از مناطق شهری و روستایی این شهرستان شد.

رئیس ستاد مدیریت بحران لارستان ادامه داد: توسط اتفاقات شرکت برق شهرستان پایه‌ها تعویض و برق مناطق بحمدلله وصل شده و در حال حاضر در هیچ جای شهر بی برقی نداریم و فقط روستاهای کهنه و بائن در بخش مرکزی لارستان تا دقایقی دیگر وصل می‌شود.

دهقان اضافه کرد: از ساعت ١٧ و ٣٠ تا ١٩ و ٣٠ دقیقه بعد از ظهر، ۳۵ میلیمتر باران در شهر لار باریده که دقایقی پیش رودخانه فصلی در این شهر نیز به راه افتاده است.

فرماندار ویژه لارستان ابراز کرد: بررسی تصاویر رادارهای هواشناسی نشان می‌دهد وزش باد شدید همراه با رگبار باران و رعد و برق در لارستان ادامه دارد و طی روزهای آینده بر شدت وزش باد و رگبار باران اضافه می‌شود.

وی گفت: به گفته مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی، امشب نیز باد و طوفان و رعد و برق و ریزش باران در لارستان دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/ر
برچسب ها: شیرازه ، لار ، طوفان
نظرات بینندگان