کد خبر: ۱۵۵۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۴ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس خطاب به جوانان:

بیانیه گام دوم انقلاب رمز عملیات است

سردار کوشکی جهرمی در همایش نخبگانی" گام دومی های جهاد تبیین" خطاب به جوانان گفت : شما جوانان توجه کنید که بیانیه گام دوم انقلاب رمز عملیات است و قطعا کسی که می‌خواهد جهاد تبیین را عمل کند رمز عملیات را باید بداند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه،سومین همایش نخبگانی" گام دومی های جهاد تبیین"عصر امروز  برگزار شد.
 
سردار سعید کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس عصر امروز در سومین همایش نخبگانی گام دومی های جهاد تببین بیان کرد: اولین جهاد گر تببین خداوند است چرا که پیامبران را جهت تببین فرستاد.

 وی در ادامه افزود: تببین به معنای آشکار ساختن نقشه های پشت پرداه دشمن است همچنین خداوند به پیامبران الهی مامورت هایی را داد.

کوشکی جهرمی با بیان اینکه تببین تزکیه لازم داد تصریح کرد: به خود و تمامی مردم تاکید میکنم که هر تببین گر باید تزکیه از نادانی ها ،شبهات،ابهامات، اثر پذیری  و  بعد های اخلاقی ، حکمت (دانش) داشته باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس  در خصوص معنای تببین اضافه کرد:تببین به معنای حقیقی یعنی روشنگری  و  خداوند  می فرمایند:  اگر شما دست از سر دشمن بر دارید او بر نمیدارند و همچنین  دشمنان به چیزی کمتر از کشتن شما راضی نمیشوند و حالا که خداونددر قران اینگونه  دشمن را معرفی میکند همین دشمن رو به روی ما است و در برجام کوتاه نیامده است.

وی در ادامه گفت: خداوند می فرماید وظیفه شما بندگان جهاد است بدین معنی که همه زندگیت را بر علیه دشمن بدهی همچنین  با توجه به اینکه دو جهاد داریم که شامل جهاد سخت و نرم است. جهاد سخت همان مال جان زندگی است که فدا میکنید همانند شهدا خوشا به حالشان  که رفتند و ما ماندیم.

کوشکی جهرمی باتاکید بر اینکه جهاد  اکنون ما جنگ نرم است  تصریح کرد: خداوند هفت نمونه دشمن معرفی کرده که با 5 نمونه آنها مواجه هستید ازجمله منافقین،مترفین،مستکبرین و  ظالمان(ظالم یعنی کسی که امام جامعه را یاری نکند) ظالمین که امروزه در مقابل انقلاب اسلامی جرئت  اقدام ندارند و بر ولایت  ظلم کرده و  دفاع از ولایت نمیکنند.

وی در ادامه با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: شما جوانان توجه کنید که  بیانیه گام دوم انقلاب رمز عملیات است و قطعا  کسی که می‌خواهد جهاد تبیین  را عمل کند رمز عملیات را باید بدانید. دشمن تلاش میکند که  کشور های اسلامی و کشور انقلابی ما را به پایین آورد اما تاکنون موفق نشده است. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس در پایان با اشاره به اینکه دشمن احساس فقر را در جامعه پمپاژ میکند چراکه امروزه شاهد کسانی هستیم که با داشتن خانه و ماشین باز هم احساس فقر میکنند گفت: امروزه وظیفه ما ، امام جامعه ما،عمل است. همچنین باید تلاش کرد که دانشمند شد و دانایی ماموریت هارا پیدا کرده و با صبر و وقت گذاشتن توانا شده و ابهامات را شناسایی کنیم و بدانید که دشمن روی چه مباحثی کار میکند .

ابراهیم مرتضوی نسب جانشین ناحیه مقاومت بسیج ثارالله گفت:جهاد تببین موضوعی است که ماه های اخیر رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ایی فرموده و مورد تاکیدشان بوده است.

وی در ادامه افزود:جهاد تبیین  فریضه قطعی و فوری است که همه در این مسیر باید قدم بردارند .

 مرتضوی نسب در پایان با اشاره به اقدامات سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله درخصوص جهاد تببین بیان کرد: تا کنون ۳ همایش بزرگ در راستای جهاد تببین با حضور بسیجیان و نخبگان  برتر شهرستان شیراز برگزار شد. ماهانه تقریبا بیش از ۱۵۰ نشست در پایگاه  های مقاومت در سطح ناحیه ثارالله  برگزار می‌شود همچنین تقریبا  ۲۲۰ کانال در فضای مجازی  فعال  با محتوا های سیاسی و تربیتی است.


انتهای پیام/ف





برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان