کد خبر: ۱۵۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس خبر داد:

همایش دختران بانوی بهشت در فارس برگزار می‌شود

کریمی از برگزاری همایش دختران بانوی بهشت برای اولین بار در استان خبر داد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه ،مرتضی کریمی رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس  در نشست مسئولان سازمان‌های دانش‌آموزی فارس از برگزاری ویژه‌ برنامه دختران بانوی بهشت با حضور دانش‌آموزان دختر پیشتاز و دانش‌آموز خبرنگار پانا، برای اولین بار در کشور و در ۷۲ نقطه استان هم زمان با سوم محرم مصادف با روز بزرگداشت مقام حضرت رقیه (س) خبر داد.

وی گفت: سازمان دانش‌آموزی در برگزاری این برنامه که با شعار "انا من حسین" به عنوان یک شعار هماهنگ برگزار می‌شود، رویکرد معرفی الگوی دختر مسلمان و متعهد انقلابی به عنوان سرمنشایی که با الهام از عاشورا و سرمشق قرار دادن حضرت زینب (س) درس گرفته است، دارد.

کریمی همچنین با اشاره به اینکه این همایش مبتنی بر چرایی‌ها و بایدها در مسئله عفاف و حجاب به عنوان یکی از ارکان مهم جامعه اسلامی است، خواستار اجرای با کیفیت این برنامه با پیوست فرهنگی در تمام مناطق و شهرستان‌های استان شد.

رئیس سازمان دانش اموزی فارس ادامه داد: در حاشیه این برنامه که به همت سازمان دانش‌آموزی مناطق برگزار می‌شود نمایشگاه عکس، نمایشگاه کتاب و معرفی کتاب برگزار و تجمع دختران عضو سازمان دانش‌آموزی با دستور کار برگزاری کرسی‌های علمی با موضوع عفاف و حجاب، برپایی نمایشگاه با محوریت سیره حضرت زهرا و حضرت زینب .سلام الله علیها، پاسخ به شبهات دانش آموزان و.. برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همایش دانش‌آموزی «بانوی بهشت» از ابتکارات سازمان دانش‌آموزی فارس است که با توجه به اهمیت جایگاه دختران و نقش عفاف و حجاب و الگو پذیری نوجوانان از سیره بانوان بهشتی حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) در روز منتسب به حضرت رقیه (س) در سوم محرم در سراسر استان فارس به صورت تجمع دختران دانش‌آموز و با شعار «انا من حسین »، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف

منبع: ایسنا
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان