کد خبر: ۱۵۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
درخشش کاراته کاران استان فارس در مسابقات کشوری انتخابی ژاپن:

۸۱مدال رنگارنگ دستاورد کاراته کاران فارس در مسابقات کشوری

مسابقات کشوری سبک سوکیوکوشین کاراته با حضور ۸۰۰ نفر کاراته کار در دو گروه بانوان و آقایان از ۲۰ استان از سراسر کشور در شهر کرد برگزار شد که استان فارس با کسب ۸۱ مدال رنگارنگ مقام اول را کسب کرد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، مسابقات کشوری سبک سوکیوکوشین کاراته با حضور ۸۰۰ نفر کاراته کار در دو گروه بانوان و آقایان از ۲۰ استان از سراسر کشور در شهر کرد برگزار شد.

 استان فارس در این مسابقات در قالب یک تیم ۲۰۰ نفره در دو گروه آقایان و بانوان و در ۶ رده سنی، خردسالان، نونهالان، نوجونان، جوانان، امید و بزرگسالان در اوزان مختلف شرکت کرد و توانست مقام اول تیمی این رقابتها را از آن خود کند.

به گفته محمد حسین عسکری نماینده سبک سوکیوکوشین کاراته  فارس،  در این د‌وره از رقابتها استان فارسی ها توانستند، در گروه آقایان بخش کومیته و کاتا در مجموع۱۸ مدال طلا، ۱۰نقره و ۱۲برنز کسب کنند.

وی با بیان اینکه در بخش کومیته و کاتا بانوان نیز توانستند ۱۲ طلا،۶ نقره و ۲۳ برنز را از آن خود کنند، افزود: در ادامه مسابقات انتخابی لیگ کشور برای سبک های آزاد، استان فارس با اقتدار مقام اول را در کومیته و کاتا کسب کرد.همچنین در بخش تیمی هم آقایان و هم بانوان حائز مقام اول شدند.

عسکری در ادامه عنوان کرد:شهرام شیروانی، محسن شیروانی، محمد ابراهیم پرآور، رضا درخشانی و علی نعمتی در اوزان مختلف گروه آقایان و زهرا فیاضی پور، فاطمه هوشمند، هانیه دمیری، هاجر حسینیان و نرگس کریمی  نیز در وزن های مختلف بانوان به مسابقات جهانی، ۲۰۲۳ ژاپن راه یافتند.

لازم به ذکر است که ۸۵ نفر ازبانوان کاراته کار که با حمایت خانه های احسان شیراز به این مسابقات اعزام شدند نیز حائز مقام های برتر در تمام اوزان و بخش کاتا و کومیته شدند.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان