کد خبر: ۱۵۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
استاندار فارس:

یادمان شهید «اسکندری» در دارالرحمه ساخته شود

ایمانیه با اشاره به مراسم تشییع شهید مدافع حرم «حاج عبدالله اسکندری» در روز عاشورا گفت: باید یادمانی شاخص برای سیدالشهداء مقاومت فارس شهید حاج عبدالله اسکندری در دارالرحمه شیراز ساخته شود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در نشست هماهنگی برای برگزاری مراسم شهید اسکندری با بیان اینکه قرارگاهی برای مدیریت این مراسم راه‌اندازی شود، اظهار داشت: هر سازمان‌های دولتی در خدمت این قرارگاه قرار می‌گیرد تا یک مدیریت واحد ایجاد شود.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس بیان اینکه در این مراسم رفت و آمد مردم بسیار مهم است و نباید به زحمت بیفتند، بیان کرد: با توجه به گرمای هوا تأمین آب آشامیدنی و آب پاشی بسیار مهم است که شهرداری باید در این زمینه اقدام کند.

استاندار فارس با بیان اینکه این مراسم با توجه به اینکه روز عاشورا است، چهره واقعی شیراز را نشان خواهد داد، افزود: سومین حرم اهل بیت و وجود ۱۵ هزار شهید استان فارس و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های معنوی شیراز باید در این مراسم دیده شود.

ایمانیه با بیان اینکه با توجه به رفتار امام حسین (ع) در ظهر عاشورا؛ هر کاری می‌کنید باید مراسم تشییع به نماز ظهر عاشورا منجر شود، عنوان کرد: یادمانی برای شهید اسکندری در دارالرحمه شیراز ساخته شود که محفلی برای تجمعات باشد.

وی با بیان اینکه قیام امام حسین (ع) تا پایان تاریخ ماندگار است، افزود: این ماجرای شهید اسکندری و مراسم آن می‌تواند بیمه‌ای برای شیراز و فارس باشد و هر چه بیشتر به آن توجه شود آثار بیشتری دارد.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان