کد خبر: ۱۵۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳:۱۶ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۱

جاذبه شهید نیمه شب مردم را به فرودگاه کشاند

همزمان با ورود پیکر شهید اسکندری به شیراز، عده ای از هم استانی‌ها علیرغم سپری شدن ساعاتی از بامداد خود را به فرودگاه رسانده و پیکر این شهید را مشایعت کردند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، همزمان با ورود پیکر شهید اسکندری به زادگاهش شهر مقدس شیراز،سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران، عده ای از هم استانی‌ها علیرغم سپری شدن ساعاتی از بامداد خود را به فرودگاه رسانده و پیکر این شهید را مشایعت کردند. 

یکی از حاضران در مراسم استقبال از شهید اسکندری که با فرزند خردسالش در این مراسم شرکت کرده بود،  به شیرازه گفت:  سردار اسکندی از اولین شهدایی بود ند که در سوریه به شهادت رسیدند اما پیکرشان بر نگشته بود.آمده ایم که شب جمعه شفاعت ما را کنند. امیدوارم  عاقبت همه ما، ختم به شهادت شود.

زارعی، یکی دیگر از بانوان حاضر در میان استقبال کنندگان از شهید اسکندری، با بیان اینکه سردار شهید اسکندری همسایه خانواده همسرم بود، گفت: خودشان ما را به اینجا کشانید.ما از فرودگاه تا اینجا(معراج شهدای اداره کل حفط  آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس) همراهی کردیم ایشان را به این امید که شفاعت شان شامل حال ما شود.

یکی دیگر از حاضرین در مراسم استقبال از شهید اسکندری، شیوه آگاه شدنش از ورود شهید به شیراز را اینگونه به شیرازه توضیح داد:  مادرم اگر هفته ای یکبار به گلزار شهدا نروند واقعا حال و روحیه اش خوب نیست. 

و با حضور امروز مادرم در گلزار شهدا، ما متوجه شدیم که پیکر شهید باز می گردد و در این مسیر قرار گرفتیم. ان شاءالله که ما را شفاعت کنند و بطلبد که به زیارت کربلا برویم.

این هم استانی به شیرازه گفت:  همیشه صحبت از بزرگی و منش شهید اسکندری بود و الان هم از بزرگی او بود که ما را به مجلس استقبال از خودشان کشاند.

وی افزود: ان شاءالله که مارا شفاعت کنند. ما برای قدردانی از ذره ای از جان گذشتگی که برای ما داشتند اینجا حاضر شدیم و ان شاءالله که فرزند ما هم در این مسیر قرار گیرد.

انتهای پیام/س/ح

نظرات بینندگان