کد خبر: ۱۵۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
در مسابقات زیر ۱۷ سال و به میزبانی شیراز رقم خورد

مدال آوری دختر شیرازی در اسکواش قهرمانی کشور

مسابقات اسکواش قهرمانی دختران زیر ۱۹ سال و زیر ۱۷ سال کشور که از روز چهارشنبه هفته گذشته در شیراز آغاز شده بود، روز جمعه با شناخت نفرات برتر و برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، مسابقات اسکواش قهرمانی دختران زیر ۱۹ سال و زیر ۱۷ سال کشور که از روز چهارشنبه هفته گذشته در شیراز آغاز شده بود، روز جمعه با شناخت نفرات برتر و برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.

امین مولایی رئیس هیئت اسکواش استان فارس گفت: استان فارس در دور نهایی مسابقات دو شرکت کننده داشت که خانم بهاره قائدی در رده سنی زیر ۱۹سال در جمع ۸ نفر پایانی هم قرار گرفت اما از راهیابی به فینال بازماند. اما خانم ثمین حسن پور با برگزاری چندین رقابت به فینال راه یافت و در نهایت موفق به کسب مدال نقره رقابت ها شد که اتفاق خوشحال کننده ای برای اسکواش فارس بود و باید به خانواده بزرگ اسکواش استان و شیراز بابت این موفقیت تبریک بگویم.

مولایی افزود: سطح کیفی رقابت ها بسیار خوب بود. با توجه به اینکه کرونا در دو سه سال گذشته شرایط بدی را برای تمام رشته های ورزشی رقم زده بود، اما با سیاست های خوب فدراسیون، این رشته رفته رفته به روزهای خوب خود بازگشته است که باید تشکر ویژه ای کنیم از ریاست محترم فدراسیون جناب آقای دکتر سلیمانی و عوامل اجرایی بابت حسن اعتمادی که داشتند و میزبانی را به شهر شیراز سپردند.گ

لازم به ذکر است در این رقابت ها و در رده سنی زیر ۱۹ سال فاطمه فلاحتی به مدال طلا دست یافت، نرگس سلطانی دوم شد و عنوان سوم مشترک به خانم های مائده عزیز محمدی و دیانا مُقری رسید.

در رده سنی زیر ۱۷ سال نیز نازنین تقی نژاد بر سکوی نخست ایستاد، ثمین حسن پور از شیراز دوم شد و عنوان سوم مشترک را پارمین نکوپایان و شکیبا قلی پور از آن خود کردند.

مراسم اختتامیه و اهدای احکام و مدال ها نیز ظهر روز جمعه با حضور شهناز شهربانیان نایب رئیس فدراسیون اسکواش به انجام رسید.

انتهای پیام/ر
برچسب ها: شیرازه ، اسکواش ، فارس
نظرات بینندگان