کد خبر: ۱۵۵۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
قائم مقام سازمان بازرسي كل كشور خواستار شد؛

راه اندازى بانك اطلاعاتي نيروهاى متخصص و كارآمد در فارس براي شناسايي گلوگاه های فساد

رحمانیان خواستار راه اندازى بانك اطلاعاتي نيروهاى متخصص و كارآمد علمى و اجرايى در استان فارس براي شناسايي آسيب ها در حوزه فساد شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، احمد رحمانیان در جمع بازرسان و کارکنان بازرسی استان فارس ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا، امام حسین (ع) با تاکید بر اینکه رویکرد سازمان بازرسی پرداختن به مسائل کلان است؛ از بازرسی کل استان فارس خواست توجه به شناسایی گلوگاه های فساد را در دستور کار خود قرار دهد و گفت: در بازرسی ها باید ابتدا به سراغ مسائل کلان و اصلی رفت و سپس به موضوع جزئی ورود کرد.

وى بر لزوم آسيب شناسى مشكلات و موضوعات مهم استان از سوي بازرسي تاكيد كرد و خواستار تدوين برنامه اي مبتني بر رفع آسيب ها و مشكلات فارس شد.

قائم مقام سازمان بازرسى كل كشور گفت: بايد پيگيري اجراي منويات رهبر معظم انقلاب، سياست ها و ديدگاه هاى رئيس قوه قضاييه و رييس سازمان بازرسي در دستور كار قرار گيرد و به جد پيگيري شود.

رحمانيان با اشاره به تاكيدات رئيس سازمان مبني بر توجه ويژه به موضوعات كلان، خطاب به بازرسان يادآور شد؛ هنگام بازرسى ها قوانين و مقررات مرتبط با دستگاه هاي مربوطه را مطالعه و با اطلاعات كافي به موضوعات ورود كنيد.

وي بر لزوم استفاده از نقطه نظرات نخبگان با اولويت پيشگيري تاكيد كرد و از بازرس كل استان فارس خواست با بهره گيري از نقطه نظرات نخبگان و افراد متخصص موضوعات مهم و اثرگذار استان را شناسايي و پيگيري كند.

قائم مقام سازمان بازرسى كل كشور همچنين خواستار راه اندازي بانك اطلاعاتى از نيروهاي متخصص و كارآمد علمي و اجرايي در استان شد و تاكيد كرد؛ با راه اندازي اين بانك مي توان در مواقع لزوم از كمك هاي فكري و نقطه نظرات اين افراد استفاده كرد.

رحمانيان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به شناسايي گلوگاه هاي فساد در استان فارس بيان كرد: در اين راستا ضرورت دارد بازرسي كل استان شاخص هاي ابلاغي مورد نظر سازمان بازرسی را در دستور كار قرار دهد و با شناسايي اين گلوگاه ها نسبت به مسدود كردن آنها تا پايان سال اقدام كند.

وي با بيان اينكه شيراز قطب الكترونيك كشور است پيشنهاد داد كه اين استان به عنوان استان پايلوت با همكاري و هماهنگي حوزه فناوري سازمان بازرسي امر نظارت الكترونيك در تمامي دستگاه هاي مشمول بازرسي را محقق و اجراكند.

انتهای پیام /س
نظرات بینندگان