کد خبر: ۱۵۵۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۷ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
مدیرکل آموزش و پرورش فارس خواستار شد:

نگاه جامعه به دانش آموزان با نیازهای ویژه تغییر کند

عسکری با اشاره به اینکه همه باید در جهت بروز توانمندی های دانش آموزان بانیازهای ویژه تلاش کنند خاطرنشان کرد: باید اقدامی شود که نگاه جامعه به دانش آموزان با نیازهای ویژه تغییر کند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد خلیل عسکری در آیین اختتامیه مسابقات کشوری ورزشی دانش آموزان دختر بانیازهای ویژه در تالار معلم ناحیه سه شیراز گفت: از جلوه های ویژه در این اختتامیه توجه و اجرای برنامه هایی براساس هویت ملی و دینی می باشد. 

وی خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات به نام سردار شیرازی  بی سر جبهه مقاومت، شهید اسکندری نامگذاری شد تلاش شده که بخشی از سیره این شهید بزرگوار درقالب برنامه های فرهنگی برای دانش آموزان تبیین شود.

عسکری گفت: دراین دوره از رقابت های 75 تیم از 25 استان کشور در رشته های تنیس روی میز، دومیدانی وآمادگی جسمانی به رقابت پرداختند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: دراین دوره بیش از 320 دانش آموز با نیازهای ویژه شامل ناشنوا، سندروم داون و کم توان ذهنی حضور داشتند.

عسکری گفت: باید اقدامی شود که نگاه جامعه دربرابر دانش آموزان با نیازهای ویژه تغییر کرده و همه ی فعالان اجتماعی، تصمیم گیران و مدیران درجهت کمک در جهت رشد و بروز توانایی های دانش آموزان با نیازهای ویژه تلاش کنند.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان