کد خبر: ۱۵۵۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۹ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
فرمانده انتظامی فارس خبر داد:

افتتاح مرکز خدمات تمام اینترنتی تعویض پلاک در شیراز

سردار حبیبی از افتتاح مرکز خدمات تمام اینترنتی تعویض پلاک در شیراز خبر داد و گفت: تمام مراحل به صورت اینترنتی در مرکز شماره ۲ تعویض پلاک شیراز صورت می گیرد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس، امروز یکشنبه ۲۳ مرداد ماه در مراسم افتتاح خدمات تمام اینترنتی تعویض پلاک شیراز، که در مرکز شماره ۲ شیراز برگزار شد، عنوان کرد: پلیس با تدبیر و راهبردی که جهت خدمات دهی بهتر و آسان تر به مردم پلیس هوشمند را تعریف و ذیل این پلیس هوشمند نیز سامانه‌ای طراحی کرده به نام "پلیس من" که در آن و فرآیند خدمات دهی توسط تمام نیروهای پلیس به آسانی انجام می شود

وی افزود: کار بسیار خوبی که از سال گذشته فراجا شروع کرده به گونه‌ای که الان در حال نتیجه دهی می باشد، این است که روند تعویض پلاک را که یک مسیر طولانی، زمان‌بر و خسته کننده بود را تسهیل کرده و از طریق این سامانه تعویض پلاک را به صورت اینترنتی در حال پیگیری می باشد.

سردار حبیبی، ادامه داد: این فرآیند به گونه ای است که فرد متقاضی تعویض پلاک، در منزل یا محل کار به صورت اینترنتی تمام مدارک را ثبت را مثل قبل اما اینترنتی بارگذاری میکند، حتی اگر مشکلی وجود داشته باشد در سامانه به آنها هشدار داده می شود که مشکل مرتفع گردد و سپس یک نوبت به وی داده می شود که بدون اینکه در مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک معطلی طولانی داشته باشد روند تعویض پلاک در کمتر از ۱۵ دقیقه انجام و برگ سند صادر خواهد شد.

فرمانده انتظامی فارس در ادامه با بیان اینکه این فرایند تمام اتوماتیک می باشد و فرد متقاضی به هیچ عنوان نیاز نیست از خودرو خود پیاده شود، اظهار کرد: تمام مراحل به صورت اینترنتی در مرکز شماره ۲ تعویض پلاک شیراز صورت می گیرد.

 وی با اشاره به اینکه استان فارس معمولاً در تمام اقدامات استان اول کشور می باشد، عنوان کرد: در این یک مورد فارس پس از مشهد و اصفهان سومین استانی است که اقدام به اینترنتی کردن تعویض پلاک ها نموده است.

سردار حبیبی با ابراز امیدواری از رضایت مردم از این فرایند اعلام کرد: با پیگیری های نیروی انتظامی و همکاری دستگاه های ذیربط  به زودی تمام مراکز به این فرایند تجهیز خواهند شد.

 حبیبی با اشاره به اینکه این سامانه سطح ایمنی زیادی دارد و افراد دارای وکالتنامه هم می توانند در آن فعالیت داشته باشند، عنوان کرد: این شیوه تعویض پلاک برای تمام خودروها در نظر گرفته شده است.

در ادامه، «صادق سلیمی»، رئیس پلیس راهور فارس نیز گفت: تسهیل خدمت رسانی به مردم یکی از راهبردهای فراجاست و اینترنتی شدن درخواست تعویض پلاک یکی از این راهکارهاست.

به گزارش شیرازه، مرکز خدمات تمام اینترنتی تعویض پلاک در شیراز امروز با حضور سردار حبیبی، فرمانده انتظامی فارس افتتاح شد.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان