کد خبر: ۱۵۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
استاندار فارس:

رفع گرانی کاغذ در اختیارات استان نیست

ایمانیه با اشاره به گرانی کاغذ بیان کرد: رفع گرانی کاغذ در اختیارات استان نیست اما اگر خبرنگاران پیشنهاد خاصی دارند بیان کنید تا به وزیر انتقال دهیم.
به گزارش سرویس فرهنگی شبرازه، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس چهار شنبه 27 مرداد ماه  در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: مشکلات بیمه درمانی خبرنگاران  را حل خواهم کرد و  از صندوق اشتغالزایی استان فارس کمکی میگیرم برای اصحاب رسانه و خبرنگاران که دغدغه هایشان رفع شود.

وی در ادامه افزود: اگر به صورت دقیق آمار افرادی که بیمه ندارند  همچنین چه تعداد  از اداره کار حقوق دریافت کرده و چه  افرادی  مشکلات مسکن و ثبات شغلی شان دچار مشکل شده را  بیان کنید،کمک میکند که بهتر تصمیم بگیریم.

ایمانیه با بیان اینکه اگر  اطلاعی دارید از استان هایی که خدماتی به خبرنگاران ارائه میشود که در فارس ارائه نمی‌شود تلاش می‌کنیم که آن را در استان فراهم کنیم تصریح کرد:  در خصوص حقوق عکاسان  مشورتی کرده و از نظر کارشناسی چاره ایی می‌اندیشم.

استاندار فارس در ادامه با اشاره به گرانی کاغذ بیان کرد: رفع گرانی کاغذ در اختیارات استان  نیست اما اگر خبرنگاران پیشنهاد خاصی دارند بیان کنید تا به وزیر انتقال دهیم.

وی در ادامه ، ضمن وارد دانستن دغدغه‌های خبرنگاران، تصریح کرد: که نمی‌تواند وعده حل همه مشکلات را بدهد چرا که بخشی از آنها، خارج از حیطه اختیارات اوست.

ایمانیه با بیان اینکه تبصره ای به نام تبصره 16 وجود دارد که وام 100 میلیون تومانی با سود 4 درصد برای اشتغال به متقاضیان اعطا می کند،  اظهار کرد: امسال به 150 میلیون افزایش می یابد البته هنوز ابلاغ افزایش را نداریم اما عنوان شده است و استانداری میتواند 200 وام100 میلیون تومانی  قرض الحسنه را برای حوزه اشتغال رسانه ها اختصاص دهیم که  وام 4 یا 5 ساله با سود 4 در صد است  را برای خرید تجهیزاتشان استفاده نمایند.

استاندار در پایان افزود: کمک به رفع مشکلات و موانع موجود بر سر توزیع و تامین بخشی از در آمدهای رسانه‌های مکتوب بوده همچنین  وعده‌هایی را داد و ابراز امیدواری کرد که مشکلات خبرنگاران به حداقل ممکن کاهش یابد.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان