کد خبر: ۱۵۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۱

محکومیت یک شرکت تولید آبمیوه به علت گرانفروشی

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از جریمه ۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید آبمیوه در استان خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، غلامرضا سالاری در خصوص جزئیات این پرونده گفت: با گزارش بازرسین سازمان صمت مبنی گرانفروشی یک شرکت تولید مواد غذایی در استان، مدیرعامل شرکت جهت ارائه توضیحات به تعزیرات حکومتی احضار شد.

وی بیان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که شرکت مذکور که در زمینه تولید آبمیوه فعالیت می‌کند با افزایش غیرقانونی قیمت تولیدات خود اقدام به عرضه این محصولات در بازار کرده و بدین ترتیب مرتکب تخلف گرانفروشی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: نهایتا با توجه به دفاعیات غیرقابل قبول مدیرعامل شرکت متخلف و احراز تخلف در این پرونده، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه نقدی این شرکت به میزان ۳ میلیارد ریال در حق دولت صادر کرد.

توقیف محموله سوخت قاچاق

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس عنوان کرد: تریلی حامل ۹۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در شهرستان جهرم توقیف شد.

سالاری گفت: این کامیون حامل ۱۰ بشکه هزار لیتری گازوئیل بود که بطور غیرقانونی به مقصد جنوب کشور در حال حمل بود.

سالاری از بازداشت راننده تریلی خبر داد و افزود: در بازجویی‌های انجام شده از این فرد مشخص شد که وی با جمع آوری غیرقانونی سوخت در منطقه، اقدام به قاچاق این فرآورده نفتی به بنادر جنوبی کشور می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: نهایتا با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط سوخت مکشوفه و جریمه ۶ میلیارد ریالی متهم پرونده صادر کرد.

جریمه ۲ میلیاردی مالک موتور سیکلت قاچاق

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس بیان کرد: ماموران نیروی انتظامی شهرستان لارستان یکدستگاه موتور سیکلت خارجی فاقد مدارک را که در سطح شهر در حال تردد بود توقیف کردند.

سالاری با اشاره به تشکیل پرونده تعزیراتی برای مالک موتور سیکلت گفت: در تحقیقات انجام شده توسط شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان مشخص شد که موتور سیکلت مکشوفه بطور قاچاق و بدون پرداخت عوارض گمرکی وارد کشور شده و مالک آن نیز از این موضوع اطلاع داشته است.

وی تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط موتور سیکلت مکشوفه به نفع دولت و جریمه ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی متهم پرونده صادر کرد. 

اننتای پیام/ر

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، قاچاق
نظرات بینندگان