کد خبر: ۱۵۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
رئیس دانشگاه علمی کاربردی فارس:

بازگشایی سایت ثبت‌نام در دانشگاه علمی کاربردی فارس

دانش منش از بازگشایی سایت ثبت نام در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته مراکز آموزش علمی کاربردی این استان برای نام‌نویسی متقاضیانی که تاکنون امکان ثبت‌نام را پیدا نکرده‌اند، خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه حبیب دانش منش رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس شنبه ۲۹ مرداد در جمع خبرنگاران با یادآوری اینکه فراهم شدن امکان ثبت‌نام در این مقاطع تحصیلی به واسطه پیگیری از طریق سازمان سنجش آموزش کشور، فراهم شده است، گفت: براین اساس ثبت‌نام داوطلبان دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای، کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته و مهندسی فناوری نظام آموزش مهارتی مهرماه ۱۴۰۱ دانشگاه جامع علمی کاربردی برای ۴۲۱ کدرشته محل در فارس از سه شنبه اول شهریور تا جمعه چهارم شهریور ماه امسال انجام می شود. 

وی افزود: ۲۱ مرکز آموزش علمی کاربردی در این استان طی این مرحله برای ۲۳۳ "کد رشته محل" کاردانی  و ۱۸۸ "کد رشته محل" کارشناسی ناپیوسته، پذیرش خواهند داشت.

دانش منش گفت: از ۲۳۳ کد رشته محل کاردانی، ۸۹ کد رشته محل با ظرفیت پذیرش ۵۷۲۰در گروه صنعت، ۱۹ کد رشته محل با ظرفیت پذیرش ۱۲۴۰ در گروه کشاورزی، ۹۲ کد رشته محل با ظرفیت پذیرش  ۶۳۸۰ در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی و ۳۳ کد رشته محل با ظرفیت پذیرش ۲۳۵۵ در گروه فرهنگ و هنر، ثبت نام انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس اضافه کرد: از ۱۸۸ کد رشته محل کارشناسی ناپیوسته، ۵۵ کد با ظرفیت پذیرش ۳۴۹۰ در گروه صنعت، ۹ کد رشته محل با ظرفیت پذیرش ۵۶۵ در گروه کشاورزی، ۷۸ کد رشته محل با ظرفیت پذیرش ۵۳۸۳ در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی و ۲۴ کد رشته محل با ظرفیت پذیرش ۱۷۲۵ مربوط به گروه فرهنگ و هنر است.

وی گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام ثبت نام می توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org یا سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس به نشانی fa.uast.ac.ir مراجعه یا با مرکز مشاوره تحصیلی دانشگاه به شماره ۰۹۹۶۲۱۷۰۸۱۰ تماس برقرار کنند.


انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان