کد خبر: ۱۵۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس:

سرمنشأ همه فعالیت‌های حائز اهمیت در گردشگری بخش خصوصی است

محسن نژاد با بیان اینکه سرمنشأ همه فعالیت‌های حائز اهمیت در گردشگری بخش خصوصی است، گفت: بخش خصوصی تا جایی که بتوانند به رسالت خود بپردازند و در گردشگری تحول و تحرک ایجاد کنند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سید مؤید محسن نژاد مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس امروز 30 مردادماه 1401 اظهار کرد: «با فراهم شدن فضا برای بخش خصوصی گردشگری ،زنجیره خدمات گردشگری تکمیل می‌شود‌.»

وی افزود: «فراهم شدن این فضا تأثیر به سزایی در اشتغال‌زایی، مبادلات مالی، ایجاد رونق اقتصادی، همچنین مؤثر ایجاد امنیت اجتماعی و امید به زندگی بیشتر و نشاط اجتماعی در بین مردم خواهد داشت.»

محسن نژاد با بیان اینکه سرمنشأ همه فعالیت‌های حائز اهمیت در گردشگری بخش خصوصی است، گفت: «بخش خصوصی تا  جایی که بتوانند به رسالت خود بپردازند و در گردشگری تحول و تحرک ایجاد کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: «فرصت هم‌اندیشی برای بخش خصوصی این امکان را ایجاد می‌کند که انتظاراتشان را بیان کرده و شیراز می‌تواند مغز متفکر گردشگری کشور باشد.

ابراهیم بختیاری، سرپرست معاونت گردشگری فارس در این نشست با اشاره به توانمندی‌های همکاران اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بیان کرد: «تیم کارشناسی گردشگری اداره‌کل به‌حق تیم قوی و پرتلاشی هستند.

وی گفت: یکی از اصل‌های اصیل توسعه، مطالبه گری است و ضمن اعتقاد بر این اصل تا حدودی زیادی نیز در این امر موفق بوده‌ام.

بختیاری بیان کرد: بخش دولتی و خصوصی باید با نگرشی تعاملی و هماهنگ در کنار هم باشند.

سرپرست معاونت گردشگری استان فارس اظهار کرد: «اگر می‌خواهیم در بخش گردشگری سنجشی داشته باشیم باید ببینیم آیا بخش خصوصی ما پولدار شده است یا نه؟ اگر بله پس عملکرد بخش دولتی خوب بوده است.

وی بابیان اینکه رونق صنعت گردشگری موجب ایجاد انگیزه و اشتیاق در بخش خصوصی می‌شود، افزود: «با نگاهی برنامه‌ریزی‌شده حمایت‌های لازم از بخش خصوصی را خواهیم داشت و از امروز باافتخار عرض می‌کنم هر کاری که به این توسعه صنعت گردشگری استان کمک کند و مطابق با ضوابط اجرایی باشد انجام خواهد شد.

سرپرست معاونت گردشگری فارس با اشاره به تشکیل اتاق فکری متشکل از بخش دولتی و خصوصی برای حل کردن مشکلات گردشگری استان فارس، بیان کرد: «این افتخاری است که بتوانیم در کنار بخش خصوصی گام‌های مهمی را در توسعه این صنعت برداریم.


انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان