کد خبر: ۱۵۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز خبر داد:

آغاز فاز اجرایی و عملیاتی مسجد محوری در شیراز

مشفقیان گفت: طرح مسجد محوری از امروز وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده و پیش از این نیازهای مساجد از لحاظ زیرساختی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی احصا شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، به مناسبت روز جهانی مساجد، مصطفی مشفقیان رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز امروز یکشنبه 30 مرداد در اولین همایش اصحاب مساجد که در سومین حرم اهل بیت برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که ما دنبال می کنیم حل مسائل فرهنگی و اجتماعی محلات با محوریت مساجد است.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم مساجد را به مرکز اصلی اتفاقات و تحولات فرهنگی و اجتماعی محلات تبدیل کنیم.

مشفقیان گفت: بسیاری از مساجد در حال حاضر در شهر شیراز نقش مذکور را ایفا کرده و به مرکز اصلی تحولات محله تبدیل شدند اما تلاش ما در طرح مسجد محوری این است که هویت گفته شده را احیا کنیم.

وی بیان کرد: در ابتدای طرح، بیش از 150 مسجد و حسینیه در سطح شهر شیراز ثبت نام کردند و پس از بازرسی ها و ارزیابی های صورت گرفته، 136 مسجد و حسینیه در فاز نخست این طرح انتخاب شدند که از خدمات متقابل شهرداری و ارگان ههای دیگر بهره مند شوند.

مشفقیان تصریح کرد: طرح مسجد محوری از امروز وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده و پیش از این نیازهای مساجد از لحاظ زیرساختی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی احصا شده و گام به گام تلاش خواهیم کرد که این نیازها را به صورت متقابل برطرف نماییم.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، مساجد
نظرات بینندگان