کد خبر: ۱۵۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
روند انتخاب شهردار شیراز از شنبه کلید خورد؛

تا نیمه شهریور ماه تکلیف مدیریت شهری کلانشهر شیراز مشخص خواهد شد

پیرو پیگیری اصحاب رسانه در خصوص روند انتخاب شهردار شیراز، سخنگوی شورای اسلامی این کلانشهر در اطلاعیه ای عنوان کرد: روند انتخاب شهردار شیراز از شنبه کلید خورده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،پیرو پیگیری اصحاب رسانه در خصوص روند انتخاب شهردار شیراز، سخنگوی شورای اسلامی این کلانشهر در اطلاعیه ای عنوان کرد: روند انتخاب شهردار شیراز از شنبه کلید خورده است.

در این اطلاعیه آمده است؛

به دنبال سوالات بی شمار خبرنگاران و اصحاب رسانه از شیوه انتخاب شهردار توسط اعضای محترم شورا، به استحضار عزیزان و شهروندان گرامی می‌رساند، با توجه به پرهیز از روش آزمون و خطا، شورا به دنبال مدیری است که کارنامه و برنامه داشته باشد.

از این رو طی جلسات همدلی، هفکری و هماهنگی شنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه همین هفته، نفرات نهایی مشخص خواهند شد و در هفته آینده روند بررسی و تطبیق شاخص ها، تطبیق شرایط قانونی تصدی و استعلام از مراجع چهارگانه احراز صلاحیت‌ ادامه خواهد داشت تا نتیجه نهایی با اجماع و اقناع به دست آید.

با دعای خیر شما عزیزان، به یاری خداوند شورای شهر شیراز سعی خواهد کرد تا نیمه شهریور ماه ۱۴۰۱ تصمیم نهایی را اتخاذ و تکلیف مدیریت شهری شهر مقدس شیراز مشخص شود.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان