کد خبر: ۱۵۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۹ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس:

مهرواره «بانوی نور» در استان فارس برگزار می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری مهرواره «بانوی نور» همزمان با سراسر کشور در استان فارس خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن قانع از اجرای مهرواره «بانوی نور» همزمان با سراسر کشور در استان فارس خبر داد.

وی اضافه کرد: مهرواره بانور می‌کوشد کنشگران جامعه زنان را با هم افزایی و با طراحی مدل پژوهشی، مسیری را برای تحکیم بنیاد خانواده طراحی و ترسیم کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس بیان کرد: اجرای این مهرواره با محوریت مسجد برای آن است که از مهمترین کارکردهای مسجد حل مسائل محلی است و از مهمترین مسائل محلی حوزه خانواده است. بنابراین با توجه به اینکه بانوان مؤثرترین کنشگران خانواده هستند، درصدد برآمدیم در مهرواره‌ی بانور از ظرفیت آنها برای حل مسائل محلی بهره بگیریم.

حجت‌الاسلام قانع با اشاره به اهداف برگزاری مهرواره بانوی نور، خاطرنشان کرد: تقویت بنیان خانواده، امیدآفرینی در سطح محله، فعال کردن ظرفیت‌های عظیم بانوان در سطح محله، استفاده از ظرفیت همسران امامان محله با عنوان شریکة‌الامام و تقویت شبکه راهیاری بنیاد هدایت از اهدافی است که برای این مهرواره پیش‌بینی شده‌است.

وی تصریح کرد: مهرواره با نور همزمان با سراسر کشور ویژه بانوان برای اولین بار در کشور و در استان پهناور فارس به منظور تقدیر از تلاش بانوان محله برای تعالی خانواده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان