کد خبر: ۱۵۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۱

فراخوان سوگواره عکس محرم جنوب کشور در لامرد

در راستای شناخت آیین‌ها سوگواری سنتی در جنوب کشور و نیاز به شناساندن آن‌ها به جامعه از طریق رسانه تصویری، فراخوان مسابقه عکس محرم در جنوب کشور به میزبانی لامرد منتشر شد.
به گزارش سرویس فرهنگی شهرستان های شیرازه، در راستای شناخت آیین‌ها سوگواری سنتی در جنوب کشور و نیاز به شناساندن آن‌ها به جامعه از طریق رسانه تصویری، فراخوان مسابقه عکس محرم در جنوب کشور به میزبانی لامرد منتشر شد.

عباس محمدی، دبیر این سوگواره گفت: با توجه به آیین‌های سوگواری سنتی در جنوب کشور و لزوم معرفی آن به جامعه از طریق رسانه تصویری، سوگواره عکس محرم در جنوب کشور آغاز به کار کرده است.

وی افزود: این سوگواره در دو بخش دوربین حرفه‌ای و تلفن همراه برگزار می‌شود؛ علاقه‌مندان به عکاسی می‌توانند در هرکدام از این بخش‌ها شرکت و آثار خود رابه دبیرخانه بفرستند.

دبیر سوگواره عکس محرم در جنوب کشور ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار ٢۶ شهریور است. پس از دریافت و داوری عکس‌ها، نمایشگاه و آئین پایانی این سوگواره در پایان ماه صفر همزمان با آیین پایانی سوگواره تعزیه کشوری عاشورائیان لامرد برگزار خواهد شد.

گفتنی است این سوگواره به کوشش انجمن عکاسان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و گروه جهادی آتش به اختیار شهرستان لامرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: شیرازه ، لامرد ، محرم
نظرات بینندگان