کد خبر: ۱۵۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۹ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
در دومین روز از هفته دولت و با حضور معاون رئیس جمهور؛

تقاطع چندسطحی مدافعان سلامت با ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار در شیراز افتتاح شد

تقاطع چندسطحی شهدای مدافع سلامت با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان به دست محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور و با حضور محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در دومین روز هفته دولت در شیراز افتتاح شد.



به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه ، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور پنجشنبه در حاشیه آیین افتتاح تقاطع چندسطحی مدافعان سلامت در شیراز ضمن گرامیداشتن یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت،گفت: هفته دولت در واقع هفته مردم است چون دولت جمهوری اسلامی دستاورد مردم در انقلاب بوده است.

وی افزود: اینکه یکی از مهمترین پروژه‌های هفته دولت در استان فارس با نام شهدای مدافع سلامت افتتاح شده با فعالیت یکساله دولت سیزدهم قرابت دارد.

رضایی ادامه داد: همزمان با شروع کار دولت سیزدهم شیوع کرونا نیز بالا گرفته بود و کنترل وضعیت مهمترین هدف دولت در شروع کار بود که با واکسیناسیون فراگیر موفق عمل کرد.

معاون رئیس جمهور اضافه کرد: البته در مهار کرونا که ویروسی نامرئی و ناشناخته بود کادر درمان در خط مقدم قرار داشته که با از خودگذشتگی سلامت را به جامعه بازگرداندند.

وی در پایان خواستار بهره برداری فازهای بعدی پروژه مدافعان سلامت در شیراز شد.

محمدهادی ایمانیه،استاندار فارس نیز در این آیین گفت: تکمیل پروژه‌های عمرانی شهری به افزایش رضایتمندی شهروندان منجر خواهد شد و این هدف باید به جد در دستور کار مدیران اجرایی و شهری در سطح استان قرار داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز گفت: حفظ نام شهدا یکی از مهمترین اولویت های مدیریت شهری شیراز است.

مهدی طاهری افزود: نام پروژه چندسطحی مدافعان سلامت شیراز قیمت و ارزش اصلی این سازه است.

وی ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد پیشرفت کار این تقاطع در زمان دولت سیزدهم بوده است.

تقاطع چندسطحی شهدای مدافع سلامت با ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار ،دو زیرگذر به طول ۹۰۰ متر ،پل دوربرگردان به طول ۲۵۰ متر و پل چپ گرد به طول ۲۸۰ متر را شامل می شود.

 این پروژه در طول ۲۲ ماه به این مرحله از افتتاح رسیده است.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان