کد خبر: ۱۵۵۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۵ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۱

تاکید وزیر علوم بر ارتباط بیشتر مدیران با دانشگاهیان/ بهترین نوع سرمایه‌گذاری در ‌علم است

زلفی گل گفت: هر جا پیشرفتی است حتما منشاش علم و پژوهش است مدیران امروز ارتباطشان را با اساتید دانشگاه بیشتر کنند چراکه بهترین نوع سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاری در زمینه علم است.
به گزارش سرویس اجتماعی شهرستان های شیرازه، محمد زلفی گل صبح امروز در حاشیه افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کازرون ابراز امیدواری کردکه این پروژه منشا خیر و برکت برای مردم شهرستان کازرون باشد و در ادامه اظهار کرد: این پروژه نشان می‌دهد که هر جا سراغ علم رفتیم و آن را با عقل عجین کردیم حتما منشا خیرات و برکات خواهد بود. 

وی با بیان اینکه آبی که تاکنون هرز می‌رفته امروز با این پروژه می‌تواند برای پیشرفت؛ صنایع؛ تولید و فضای سبز استفاده شود  گفت: در بسیاری از کشورها از لجنی که پس از تصفیه باقی می‌ماند نیز استفاده می‌کنند که مسئولان استان و شهرستان باید برای آن نیز برنامه داشته باشند تا منشا ثروت برای شهرستان باشد. 

وزیر علوم تحقیقات و فناوری همچنین افزود: از طرف دولت مردمی از همه کسانی که در این پروژه نقش داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم و خواهش دارم از فرماندار کازرون که ارتباط بین دانشگاه و جامعه بیشتر باشد چون هر جا به علم اعتماد کنیم ضرر نخواهیم کرد و تصمیم برآمده از علم از پخته‌ترین تصمیمات خواهد بود. 

زلفی گل تاکید کرد: هر جا پیشرفتی است حتما منشا آن علم و پژوهش است مدیران امروز ارتباطشان را با اساتید دانشگاه بیشتر کنند چراکه بهترین نوع سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاری در زمینه علم است. 

بر اساس این گزارش وزیر علوم تحقیقات و فناوری سفری دو روزه به استان فارس خواهد داشت که در نخستین روز سفر خود به استان فارس، برای افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کازرون، افتتاح مدرسه خیّرساز حضرت فاطمه زهرا "س" (نمازی)، بازدید از بیمارستان 96تخت‌ خوابی کازرون و مرکز آموزش عالی سلمان فارسی، کلنگ‌زنی کارخانه تولید کابل مسی و کلنگ‌زنی پست 66کیلووات کازرون، راهی شهرستان کازرون شد.

در ادامه این سفر وزیر علوم برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه رئیس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، بازدید از پروژه‌ نان (نظام ایده‌ها و نیازها) و سالن کنفرانس (ISC)، بازدید از خوابگاه‌های دانشجویی پردیس ارم دانشگاه شیراز، نشست با شورای اساتید دانشگاه شیراز و زیارت حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ (ع) به شیراز خواهد آمد.

وزیر علوم در روز دوم سفر خود نیز در برنامه‌هایی چون بازدید از برج فناوری و رونمایی از محصولات دانش‌بنیان، بازدید از محل احداث دانشگاه هنر شیراز و افتتاح مجتمع فرهنگی و مسجد دانشگاه فنی حرفه‌ای و افتتاح مراکز رشد شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/ر
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، کازرون
نظرات بینندگان