کد خبر: ۱۵۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۳ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۱

اتوبوس حامل سربازان ارتش طعمه حریق شد/ سرنشینان در سلامت به سر می‌برند

یک دستگاه اتوبوس حامل سربازان ارتش در محور شیراز -اصفهان، در میان شعله‌های آتش سوخت اما صدمه‌ای به سرنشینان وارد نشده است.

به گزارش سرویس حوادث شهرستان های شیرازه، یک دستگاه اتوبوس که جمعی از سربازان ارتش را از دشت ارژن به اردوگاه کبیر ابرکوه می برد، در محور شیراز -اصفهان حوالی روستای حاجی آباد طعمه حریق شد و در آتش سوخت.

به گفته حاضران همه سرنشینان موفق شدند در دقایق اولیه وقوع حریق از اتوبوس خارج شوند اما وسایل آنها به علت نبود فرصت کافی برای جابجایی، در اتوبوس جا ماند و در آتش سوخت .

هر چند آتش نشانان به محض اطلاع، جهت اطفای حریق در محل وقوع حادثه حاضر شدند اما اتوبوس کاملا سوخته است.

به دنبال این حادثه، علیرضا قنبری رئیس پلیس راه سعادت شهر استان فارس اعلام کرد: ظهر امروز یک دستگاه اتوبوس متعلق به یکی از شرکت های مسافربری که از شیراز عازم ابرکوه بود در کیلومتر ۱۵ مرودشت به سمت سعادتشهر  نزدیک روستای حاجی آباد به علت نقص فنی در قسمت موتور دچار آتش سوزی شد.

وی افزود: با هوشیاری راننده قبل از  شدت گرفتن آتش، تمامی مسافران در سلامت کامل از اتوبوس پیاده شده و با وسیله نقلیه دیگری راهی مقصد شدند.

قنبری با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت بیان کرد: برابر بررسی صورت گرفته علت آتش سوزی نقص فنی در قسمت موتور اتوبوس اعلام شده است. 

انتهای پیام/ر

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، مرودشت
نظرات بینندگان