کد خبر: ۱۵۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
خواب غفلت مسئولین، مسبب اصلی هنجارشکنی های پی در پی :

از پهن کردن فرش قرمز برای سلبریتی ها در محرم تا هتاکی به محجبه ها در خیابان های شیراز

روز گذشته در ادامه هنجارشکنی ها و عدم برخورد قاطع مسئولان فارس، مادر و دختری به دلیل تذکر لسانی و انجام وظیفه شرعی خود در راستای امر به معروف، مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، در حالی که برخی از مسئولان فارس خود را به خواب غفلت زده اند و برخی بی تفاوتی و سکوت نا به جا را در پیش گرفتند، متاسفانه در حالی که در سوگ سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش، مردم دل هایشان عاشورایی تر از همیشه بود، در مجتمع سینمایی هنر شهر آفتاب شیراز برای سلبریتی ها و هنرپیشه نماهای سریال خانگی یاغی فرش قرمز پهن شد و در وضعیتی تاسف انگیز و رقت بار،در سومین حرم اهل بیت با اختلاط زن و مرد و هلهله و عدم رعایت عفاف و حجاب به عزادران حسینی و احکام الهی دهان کجی شد.

 بدتر از آن، واکنش مسئولانی بود که در این خصوص فریضه واجب امر به مروف و نهی از منکر را ترک کرده و حتی در خصوص وظایف و مسئولیت خود پاسخگو نبوده و راه را برای سوء استفاده برخی فراهم کردند. به گونه ای که نه تنها با مسئولان و متولیان این مکان برخورد نشد، بلکه چند روز بعد مجوز پخش فیلم دیگری با حضور کارگردان و تهیه کننده فیلم به آنها داده شد تا مقدمه ای شود برای کم اهمیت جلوه دادن اتفاق رخ داده در آن مجموعه.

در ادامه این وضعیت و هنجارشکنی، متاسفانه روز گذشته یکشنبه، طبق اخبار موثق، در شهر سومین حرم اهل بیت(ع) در حالی به مادر و دختری که به وظیفه خود یعنی امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی عمل کرده بودند با مشت و لگد تعرض شد که عده ای از مغازه دارها تماشاچی بودند و در این زمینه هیچ واکنشی نشان ندادند.

عدم برخورد قاطع و مناسب با هنجارشکنان، آن ها را گستاخ تر کرده و چنانچه مسئولان و متولیان امر به وظایف خود عمل نکنند باز هم شاهد این گونه هنجار شکنی ها در شهر شیراز خواهیم بود که این هنجارشکنی قطعا موجب سلب آسایش مردم و بر هم خوردن نظم عمومی جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان