کد خبر: ۱۵۵۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

انسان از اقدام هنجارشکنانه اخیر، هم احساس شرم می کند هم ابراز نگرانی

ملک مکان گفت: انسان نسبت به اقدام هنجارشکنانه علیه خانواده شهید خادم صادق هم احساس شرم و خجالت می کند و هم احساس نگرانی دارد از اینکه بار دیگر چنین اقدامی تکرار شود.

به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، حجت الاسلام و المسلمین حسین ملک مکان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس امروز سه شنبه در آیین بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر با اینکه در اوج اقتدار سیاسی و اجتماعی بودند اما در همان دوران کوتاه عمر خدمتی خود، بیشترین خدمات را با کمال تواضع و خضوع به مردم و انقلاب ارائه کردند.

وی تصریح کرد: ما باید از شهدا الگو گرفته و اجازه ندهیم ارزش ها در جامعه کمرنگ و ضد ارزش ها پر رنگ شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه متاسفانه هر مدت یکبار اخباری از رواج بی بند و باری در گوششه و کنار کشور، استان فارس و شهر شیراز شنیده می شود اذعان کرد: به خاطر رواج بی بند و باری ها و کمرنگ شدن ارزش ها، بعضی افراد وقیحانه، هنجارشکنانه اقداماتی انجام می دهند که دل هر مومنی را به درد می آورد.

وی اقدام هنجارشکنانه نسبت به خانواده شهید منصور خادم صادق را هتک حرمت نسبت به همه خانواده شهدا دانست و افزود: انسان نسبت به این رویداد هم احساس شرم و خجالت می کند و هم احساس نگرانی دارد از اینکه بار دیگر چنین اقدامی تکرار شود.

ملک مکان ضمن تاکید بر محکوم نمودن تعرض به خانواده شهید و دلجویی از آنان بیان کرد: خانواده شهید خادم صادق وظیفه خود یعنی امر به معروف و نهی از منکر را با زبان لئن انجام داده و به آن ها بی حرمتی شده و بدتر از بی حرمتی مدکور، این است که عده ای به جای اینکه از آمرین به معروف و ناهیان از منکر دفاع کنند، شاهد صحنه هستند و اهل منکر را تشویق می کنند.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است و اگر همه در بازار امر به این وظیفه عمل کنند دیگر شاهد چنین هتک حرمتی نخواهیم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بیان کرد: مسئولان باید به وظیفه خود عمل کرده و طبق قانون با هنجارشکنان برخورد کنند و امیدوار هستیم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

ملک مکان با توجه به اشاره به دستاوردهای دولت ابراز کرد: امید است تحولاتی که در این دولت شروع شده، تداوم یابد و روز به روز پیامدهای مثبت آن برای مردم روشن تر شود.

وی در خصوص اتفاقات و ناآرامی های اخیر در عراق اظهار کرد: باید دعا کنیم اوضاع عراق آرام شود و این ناآرامی ها، باعث نشود که از زیارت و پیاده روی اربعین بهره مند نشویم.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: شیرازه ، شهدای دولت ، شهید
نظرات بینندگان