کد خبر: ۱۵۵۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
معاون توسعه و منابع انسانی استانداری فارس:

خناسان به دنبال جدایی مردم از دولت و نظام هستند

کریمی بیان اقدامات دولت را بخشی از جهاد تبیین دانست و افزود: عده ای از خناسان به دنبال این هستند که مردم را از دولت و نظام جدا کنند.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، عبدالعلی کریمی معاون توسعه و منابع انسانی استانداری فارس امروز سه شنبه در آیین بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد اظهار کرد: شهدای دولت به ویژه شهیدان «رجایی» و «باهنر» اخلاص و خدمت را به منصه ظهور رساندند و این 2 شهید عزیز خدمت رسانی را به خوبی به نمایش گذاشتند.

وی با توجه به ناآرامی های عراق، ضمن اظهار امیدواری نسبت به حل اتفاقات اخیر، تصریح کرد: امید است مشتاقان امام حسین(ع) بتوانند از فرصت معنوی پیاده روی اربعین بهره مند شوند.

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری فارس افزود: در همین ناآرامی های اخیر عراق مشخص شد که برخی متاسفانه در این مواقع حساس بصیرت را از دست داده و در این برهه ی زمانی حساس که پس از سه سال مراسم اربعینی در حال برگزاری بود، این وضعیت را ایجاد کرده و امید است هر چه سریعتر این مشکلات رفع شود و مراسم اربعین هرچه با شکوهتر برگزار شود.

کریمی ابراز کرد: هفته دولت یک نماد برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و بیان خدمات دولتمردان است اما خدمت در طول سال ادامه دارد.

وی بیان اقدامات دولت را بخشی از جهاد تبیین دانست و افزود: عده ای از خناسان به دنبال این هستند که مردم را از دولت و نظام جدا کنند. 

کریمی گفت: در طول یک سال گدشته شخص رئیس جمهور در بطن و در میان مردم حضور داشته است و مردم درک می کنند که این دولت به دنبال کار و خدمت است.

این مقام مسئول عنوان کرد: در هفته دولت، استاندار و معاونین استانداری در شهرستان های فارس حضور پیدا کرده و حدود 782 طرح در شهرستان ها با سرمایه ای بالغ بر 7 هزار و ششصد میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری فارس افزود: در سالیان گذشته شاهد قطعی مکرر برق بودیم و علیرغم خشکسالی های اخیر، قطعی برق به میزان حداقلی خود رسید اما مصرف برق رکورد زد. 

وی بیان کرد: علیرغم خشکسالی های اخیر در استان فارس، متولیان امر اجازه ندادند در خصوص آب مشکلی برای مردم پیش آید و متولیان به خدمات خودشان ادامه می دهند.

انتهای پیام/ر




نظرات بینندگان