کد خبر: ۱۵۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۲ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
یادگار دفاع مقدس:

ایران امن ترین کشور دنیاست

سردار رودکی گفت: با همه مشکلات موجود، ایران امن ترین کشور جهان است و اتفاقات اخیر عراق بی ربط با حضور مردم ایران نیست.



به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار محمدنبی رودکی رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، امروز سه شنبه در آیین بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد اظهار کرد: به تعبیر امام خمینی(ره)، ملتی را که برای اسلام در برابر بیگانگان و قدرت های عالم، قیام کرده است با ترور نمی توان عقب زد.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) اظهار کرد: شهید رجایی دست فروشی می کرد اما تازمانی که رئیس جمهور شد تغییری در وی حاصل نشد.

سردار رودکی بیان کرد: آخرین چیزی که از قلب انسان صدیق بیرون می رود، حب جاه و مقام است.

این یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر از مقام تاثیر نپذیرفته بودند و آنها بر جاه و مقام تاثیر گذاشته بودند، اظهار کرد: در یک سال گذشته دولت امید، پیشرفت و رفع مشکلات را به مردم برگرداند و حضور رئیس جمهور در 31 استان و بازگرداندن کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل، موجب ایجاد اشتغال شد.

سردار رودکی بیان کرد: روزی آمریکایی ها به کشورهای منطقه اعلام می کردند که ایران برای شما خطرناک است و امام خمینی(ره) به کشورهای حوزه خلیج فارس اعلام کردند آمریکا برای شما خطرناک و ایران برای شما رحمت است.

فرمانده اسبق لشکر ۱۹ فجر فارس مدیریت حقوق کارکنان و پرداخت یارانه ها را از جمله دستاوردهای دولت دانست و گفت: دولت سابق با بیان اینکه مسکن مهر مزخرف بوده، در طول 8 سال یک مسکن برای مردم و جوانان نساخته اما دولت فعلی کار ساخت مسکن را شروع کرده و در همین شهریورماه، تعدادی از خانه ها به نتیجه خواهد رسید و زمین ها و زیرساخت ها آماده شده و امیدواریم با مدیریت جهادی مشکلات مسکن جوانان در استان حل شود.

رودکی ابراز کرد: این دولت امید به پیشرفت و رفع موانع و حل مشکلات جوانان را دنبال کرده و بدون گره زدن مشکلات مردم به برجام و fatf کار را پیش می برد.

وی با اشاره به اقدام هنجارشکنانه دو دختر در پاساژ مصطفوی شیراز اظهار کرد: همسر و دختر شهید منصور خادم صادق به دو دختری که کشف حجاب کردند تذکر لسانی دادند اما آن دو دختر کاری کردند که قلب همه را به درد آورد.

این یادگار دفاع مقدس تصریح کرد: با همه مشکلات موجود، ایران امن ترین کشور جهان است و اتفاقات اخیر عراق بی ربط با حضور مردم ایران نیست.

وی ضمن تاکید بر امر به معروف و نهی از منکر همگانی و بیان مراتب این فریضه واجب اظهار کرد: امر به معروف دارای سه مرحله انزجار قلبی، تذکر لسانی و اعمال زور و قدرت قانونی است و این فریضه 5 شرط دارد.


انتهای پیام/ر


برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شهید
نظرات بینندگان