کد خبر: ۱۵۵۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی:

فسا دارای اولین پایانه صادراتی محصولات کشاورزی فارس شد

فیروزی گفت:تلاش های فشرده یکساله اخیر به بار نشست و با صدور مجوز پایانه صادراتی، شهرستان ۱۱۰۰ شهید فسا صاحب اولین پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در استان فارس شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،حجت اله فیروزی  نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه اظهار داشت: ایجاد پایانه صادراتی محصولات کشاورزی فسا ظرفیت بی نظیری در حوزه صادرات، حمل و نقل و اشتغال در استان فارس و استان های مجاور ایجاد خواهد نمود.

وی  افزود: شهرستان فسا در جهت تسهیل در صادرات محصولات کشاورزی سایر شهرستان های استان فارس و استان های همجوار از حضور فعالان اقتصادی این حوزه استقبال می کند.

فیروزی  بیان کرد: با فعال شدن فرودگاه شهرستان فسا و منطقه ویژه اقتصادی زنجیره صادرات در این منطقه تکمیل و تحولی اساسی در جنوب شرق استان ایجاد خواهد شد.

 علیرضا فیروزی فرماندار ویژه شهرستان فسا نیز در این باره گفت: انتظار است نخبگان، صاحب نظران، فعالان اقتصادی و رسانه ای شهرستان فسا با تشریح ظرفیت ها  و ویژگی های این پایانه مهم صادراتی و اثرگذاری آن بر اقتصاد منطقه جنوب شرق فارس نقش خود را در حمایت از توسعه شهرستان فسا و جنوب شرق فارس ایفا نمایند.

وی  افزود: با افتتاح مجتمع بزرگ گلخانه ای فسا که در نوع خود در جنوب کشور بی نظیر بوده و شامل ۱۳ هکتار گلخانه، سالن جدا سازی ، سالن سردخانه، انبارهای کالا، سالن های بسته بندی، سالن های غذاخوری کارکنان و بخش های دیگر در آبانماه سال جاری، فعالیت پایانه صادراتی فسا نیز آغاز خواهد شد.

فیروزی  در ادامه بیان کرد:: مردم شریف شهرستان فسا قدردان سرمایه گذار ارزشمند و متدین این طرح و مسئولان مدیریتی و اجرایی این پروژه بزرگ ملی هستند.

انتهای پیام/ف
منبع: ایرنا
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان