کد خبر: ۱۵۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۱

با انصراف دو تن از گزینه ها، کاندیداهای شهرداری شیراز به ۴ نفر رسید

اعضای شورای اسلامی شهر در راستای انتخاب شهردار جدید شیراز برنامه‌ها و نظرات کاندیداهای این پست را شنیدند که در این راستا ۲نفر از کاندیداها انصراف دادند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، پیش از این و در خبری در خصوص گمانه زنی ها از شش گزینه های نهایی شهرداری شیراز، پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، اسامی و رزومه کاری هر یک از 6 کاندیدای شهرداری شیراز را به طور مختصر بیان کرده و از شورا خواستار شد تا به دور از بازی های سیاسی تعهد، تخصص و انقلابی گری را مبنا و اساس انتخاب خود در گزینه شهردار شیراز مد نظر قرار دهد(بیست و سومین شهردار شیراز چه کسی خواهد شد؟/ تخصص، تعهد و انقلابی گری یا باز هم مصلحت اندیشی سیاسی؟ )

سه شنبه شب 8 شهریور شورائیان با تشکیل جلسه فوق العاده که ساعتها به طول انجامید به بررسی و استماع برنامه‌های کاندیداهای شهرداری شیراز پرداختند.

در این جلسه که مقرر بود ۶ کاندیدای نهایی تصدی پست شهرداری شیراز شامل محسن اردکانیان، محمد حسن اسدی، ناصر شمس، محمد فرخ زاده، آرش فرج زاده و سعید مصفا برنامه‌های خود در خصوص مدیریت شهر شیراز را  ارائه دهند، آرش فرج زاده و محمد فرخ زاده اعلام انصراف کردند و حتی فرخ زاده از حضور در صحن شورای شهر برای ارائه برنامه امتناع کرد.

آرش فرج زاده نیز برنامه‌ای ارائه نکرد و تنها به این جمله اکتفا کرد که باید به بدنه شهرداری اعتماد کرد و فردی را از بدنه شهرداری شیراز برای تصدی شهرداری شیراز انتخاب کرد.

در این جلسه محسن اردکانیان، محمد حسن اسدی، ناصر شمس و سعید مصفا نسبت به ارائه برنامه اقدام کردند.

حال باید دید در بین 4 گزینه نهایی کدام یک به معیارهای اصلی نزدیک تر است و کدام یک قرار است با فشارهای سیاسی مستند را به دست گیرد؟

رضا محمدیان عضو شورای اسلامی شهر شیراز در این راستا با بیان اینکه در انتخاب شهردار شیراز هیچ فشار سیاسی از درون و بیرون شورا محسوس نبوده است، عنوان کرد: باید فردی به عنوان شهردار شیراز انتخاب شود که  آبروی خود و شهرداری و شورا را حفظ کند و برای شیراز تلاش کند تا اقدامات خوبی در شهر انجام شود.

وی افزود: اختلاف نظر در تمامی موارد لازم است اما در انتخاب شهردار شیراز باید فردی انتخاب شود که دارای حداکثر آرا باشد، همچنین منافع شهر در انتخاب افراد در نظر گرفته شود و منافع شخصی در اولویت نباشد.


لازم به ذکر است که امروز بعد از ظهر 9 شهریور نیز شورای شهر شیراز برای ادامه روند انتخاب شهردار جلسه فوق العاده برگزار میکند تا تکلیف سکان مدیریتی کلانشهر شیراز مشخص گردد.

 انتهای پیام/س

نظرات بینندگان