کد خبر: ۱۵۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۸ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان فارس:

حل مسائل کشور به عهده حلقه های میانی است

مقامی گفت: انجمن های اسلامی مستقل و غیر مستقل، گروه های تحقیقاتی دانشجویی، گروه های جهادی نیز حلقه های میانی هستند که حل مسائل کشور به عهده همین حلقه ها است.


به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حجت الاسلام و المسلمین حمید مقامی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان فارس در اختتامیه دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه های استان فارس به عنوان حلقه های میانی؛ «طرح حامیم» گفت: اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند تعدادی نیروی متعهد و انقلابی است که این کار حلقه های میانی است.

حجت الاسلام مقامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب خطاب به دانشجویان که فرمودند« حلقه های میانی، حلقه بین حاکمیت و مردم است» خاطر نشان کرد: حلقه های میانی شامل تشکل ها، هییت ها، کانون ها است و قرار نیست در این حلقه ها کار فردی انجام شود بلکه هدف انجام کار گروهی است.

وی با بیان اینکه یادواره شهدا دانشجویی یک حلقه میانی بسیار موثر است، افزود: انجمن های اسلامی مستقل و غیر مستقل، گروه های تحقیقاتی دانشجویی، گروه های جهادی نیز حلقه های میانی هستند که حل مسائل کشور به عهده همین حلقه ها است.

حجت الاسلام مقامی با بیان اینکه این دوره آغاز کار است و ما موظفیم که به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش دهیم و در این راه قدم برداریم، اظهار کرد: شما دانشجویان، مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب و مبلغین این نظام هستید، از دانشگاه خارج نشوید مگر اینکه عضو موثر حلقه های میانی باشید تا بتوانید برای حل مسائل دانشگاه و جامعه قدم بردارید.

این مقام مسئول با توجه به اینکه بعد از چند سال تعطیلی و مجازی بودن دانشگاه ها به دلیل بیماری کرونا، تشکل های دانشجویی دوباره دور هم جمع شده اند، عنوان کرد: حلقه های میانی، حلقه آخر سوره والعصر است که توصیه دوسویه به یکدیگر می کند که اگر این نباشد عمل صالح تداوم نخواهد داشت.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان