کد خبر: ۱۵۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
عملکرد دولت سیزدهم زیر ذره بین شیرازه؛

اجرای ۱۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان در شهرستان زرین دشت

فرماندار شهرستان زرین دشت از بهره برداری و کلنگ زنی ۱۳ پروژه در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، هفته دولت فرصتی است که بتوان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان تکرار ناشدنی انقلاب، شهیدان رجائی و باهنر، مروری هم بر عملکرد دولتمردانی داشته باشیم که در برهه حساس کنونی و با وجود مشکلات عدیده ای که در حوزه اقتصاد کشور وجود دارد، یکی از مهم ترین وظایف آنان مرتفع کردن نیازهای زیرساختی، عمرانی، معیشتی و اجتماعی مردم است.

بر همین مبنا پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، با برقراری تماس با فرمانداران شهرستانهای فارس به انعکاس عملکرد دولت در هفته ای به همین نام پرداخته تا با بررسی پروژه های افتتاح و کلنگ زنی شده ارزیابی اجمالی از کارآیی دولت سیزدهم از آغار تا کنون داشته باشد.

در همین راستا به سراغ رسول بهمنی فرماندار شهرستان زرین دشت رفتیم.

فرماندار شهرستان زرین دشت در گفتگو با خبرنگار این رسانه در خصوص پروژه های هفته دولت ابراز کرد: در هفته دولت در شهرستان زرین دشت 13 پروژه در حوزه های راه، مسکن شهری و روستایی، کنترل سیلاب و آبخوانداری، آبرسانی، برق، نوسازی مدارس، جهاد کشاورزی و طرح های اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد تومان بهره برداری و کلنگ زنی شد.

وی تصریح کرد: از ابتدای شروع کار دولت سیزدهم بالغ بر 740 ملیارد تومان پروژه در 13 حوزه در شهرستان شروع و در حال حاضر در دست اجرا است.

بهمنی در خصوص پروژه های شاخص شهرستان زرین دشت در هفته دولت اظهار کرد: یکی از شاخص ترین پروژه های شهرستان گازرسانی به روستای مزایجان با اجرای 70 کیلومتر شبکه فولادی و پلی اتیلن با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد تومان است که با گازدار شدن این روستا، 100 درصد جمعیت شهری و روستایی شهرستان از نعمت گاز برخوردار می شوند.

این مقام مسئول به پروژه شاخص آب رسانی از محل سد رودبال اشاره کرد و افزود: پروژه آب رسانی به شهرهای دبیران، شهرپیر و روستاهای بخش ایزدخواست از محل سد رودبال با اعتباری بالغ بر 230 میلیاردتومان و با اجرای بالغ بر 45 کیلومتر خط انتقال یکی از پروژه های شهرستان زرین دشت است که 10 کیلومتر ابتدای مسیر، با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در حال انجام می باشد و به زودی پیمانکار برای ادامه ی مسیر مشخص می شود.

بهمنی گفت: در آینده بالغ بر 30 هزارنفر از مردم شهرهای دبیران، شهر پیر و بخش ایزدخواست از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند می گردند.

فرماندار شهرستان زرین دشت در مورد پروژه های معطل مانده بیان کرد: یکی از پروژه های بزرگ اشتغالزایی در شهرستان، پروژه مجتمع گلخانه ای فجر ایزدخواست است که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان بوده و در سالیان گذشته متاسفانه به دلیل برخی مشکلات، علیرغم اجرایی شدن کلیه خدمات زیربنایی از قبیل آماده سازی زمین، برق رسانی، آب رسانی، اجرای معابر و ... به بهره برداری نرسیده بود.

وی افزود: با شروع دولت جدید و تلاش ها و مساعدت های استاندار و نماینده مردم شهرستان های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی و ریاست کمیسیون کشاورزی مجلس و با همکاری شرکت شهرک های کشاورزی استان، در حال حاضر تعداد 13 واحد گلخانه در حال بهره برداری است.

بهمنی بیان کرد: در آینده نزدیک 216 واحد دامداری به بهره برداری خواهد رسید که اشتغالی بالغ بر 500 نفر در شهرستان ایجاد می کند.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، زرین دشت
نظرات بینندگان