کد خبر: ۱۵۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۲ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۱

پاساژ مصطفوی شیراز بازگشایی شد

پاساژ مصطفوی شیراز که به دلیل عدم رعایت اصول امنیتی و نصب دوربین مداربسته و همچنین عدم رعایت اصول اسلامی هفتم شهریورماه ۱۴۰۱ تعطیل شده بود، روز پنجشنبه ۱۰ شهریورماه بازگشایی شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، عصر یکشنبه ششم شهریورماه جاری دو زن بدحجاب در پاساژ مصطفوی شیراز به دختر و همسر شهید منصور خادم صادق به دلیل انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر هتاکی و این خانواده شهید را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

در پی این ماجرا شورای تامین شهرستان شیراز دوشنبه هفتم شهریور جاری تشکیل جلسه داد و پاساژ مصطفوی شیراز به دلیل عدم رعایت اصول امنیتی و نصب دوربین مداربسته و همچنین عدم رعایت اصول اسلامی از سوی برخی، تعطیل شد.

و اما، روز پنجشنبه و به دنبال مصوبه شورای تأمین شهرستان شیراز، این بارار مجوز بازگشایی گرفت. 

فعالیت این بازار با حضور فرماندار شیراز، رئیس اتاق اصناف استان و دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر اتاق اصناف فارس و کسبه و بازاریان از سر گرفته شد.

در این آیین، یک جلد قرآن کریم و عکس شهید باصری از طرف برادر این شهید والامقام که از کسبه بازار مصطفوی است از طرف وی و دیگر بازاریان پاساژ به خانواده شهید منصور خادم صادق اهدا و بر ادامه راه شهدا و پیگیری آرمان‌های شهدا تاکید شد.

این آیین با گرامیداشت یاد شهدای کربلا و یادآوری رنج اسرای دشت نینوا با سینه‌زنی و عزاداری نیز همراه بود.

شهید منصور خادم صادق از از شهدای بنام استان فارس است. وی در دوران جنگ تحمیلی مسئولیت‌های مهمی در محور آبادان، زرهی لشکر ۱۹فجر، معاونت آموزش نظامی سپاه ناحیه فارس، بسیج لشگر ۱۹ فجر و فرماندهی آموزش دانشکده علوم و فنون زرهی ایفا کرد.

شهید خادم صادق که در عملیاتهای مختلف دوران دفاع مقدس شرکت کرده و از نواحی مختلف بدن نیز مجروح شده بود، در عملیات پاکسازی منطقه مین گذاری شده در جاده ام القصر پای خود را از دست داد.

این جانباز خستگی ناپذیر، در اول آبان ماه ۱۳۷۲ در حین انجام مأموریت در حوالی شهرستان دلیجان دعوت حق را لبیک گفت و پس از تشییع باشکوه در شیراز، در گلزار شهدای دارالرحمه این شهر  به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ر
منبع: ایرنا
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، حجاب
نظرات بینندگان