کد خبر: ۱۵۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز:

۷۰۰ نیرو و ۲۰۰ خودرو شهرداری شیراز در شلمچه به زائران اربعین خدمات‌رسانی می‌کنند

محمدیان گفت: نیروهای شهرداری خادمان واقعی مردم هستند و خدمت‌رسانی آن‌ها به‌صورت مستقیم به مردم است.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه ،روز جمعه، آیین اعزام کاروان خادمین موکب احمدبن‌موسی- شاهچراغ(ع) شهرداری‌ شیراز به مرز شلمچه جهت برپایی موکب در آن منطقه و خدمت‌رسانی به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با حضور جمعی از مدیران شهری در بزرگراه مهندسین کلان‌شهر شیراز برگزار شد.

رضا محمدیان رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز در این آیین اظهار کرد: نیروهای شهرداری خادمان واقعی مردم هستند و خدمت‌رسانی آن‌ها به‌صورت مستقیم به مردم است.

وی با اشاره به خدماتی که نیروهای شهرداری به شهروندان ارائه می‌دهند، افزود: مجموعه اقدامات نظافت شهر، ایمنی شهر و جلوگیری از بروز حوادث آتش‌سوزی، آب‌رسانی به فضای سبز شهری و سایر خدمات مستقیم به شهروندان باعث شده که نیروهای خدمات شهری خدمتی صادقانه برای شهروندان را در طول شبانه روز رقم بزنند.

محمدیان  در ادامه گفت: خادمان شهر در قالب موکب احمدبن موسی- شاهچراغ(ع)‌ شهرداری این بار به‌عنوان خادمان زائران اربعین توفیق خدمت‌رسانی پیدا کرده‌اند، توفیقی که طی این چند سال گذشته  کسب شده است.

 رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اعزام نیروهای شهرداری در قالب موکب احمدبن موسی شاهچراغ(ع) از دو هفته قبل آغاز شده بود و در این آیین تجهیزات و نیروها به مرز شلمچه اعزام می‌شوند.

وی  خواستار شد تا از هم‌اکنون با برنامه‌ریزی و کار عملیاتی و زیرساخت برای ارائه خدمت‌رسانی باکیفیت‌تر به زائران امام حسین(ع) در سال آینده تلاش شود تا یادگاری از خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع) توسط شهرداری سومین حرم اهل بیت(ع) به جا گذاشته شود.

لطف‌الله شیبانی فرماندار شیراز نیز علت حضورش در این مراسم را عرض خدا قوت به خادمین ابا عبدالله الحسین دانست.

وی افزود: این اقدام شهرداری حرکت بزرگ و قابل ستایشی است که در یک مسیر توفیق به زائران امام حسین(ع) در آستانه اربعین خدمات‌رسانی می‌کنند.

غلام‌رضا غلامی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز نیز به قدردانی از مردم ولایتمدار شیراز که در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و بدرقه شهدا در ایام محرم امسال سنگ تمام گذاشتند، پرداخت.

وی با اشاره به این موضوع که شهرداری شیراز طبق اعلام وزارت کشور عهده‌دار همه امور خدمت‌رسانی به زوار در موکب نقطه مرزی شلمچه است، بیان کرد: این افتخار و توفیق بزرگی است.

غلامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این موضوع که برنامه‌ریزی برای خدمات‌رسانی در این مراسم معنوی از ماه‌ها پیش آغاز شده است، افزود: مجموعه‌های شهرداری شیراز در معاونت‌های مختلف مسئولیت‌های زیادی را برای خدمتگزاری به زوار حسینی در مرز شلمچه متقبل شده‌اند و امیدواریم در این رسالت بزرگ که توفیق الهی محسوب می‌شود، سربلند باشند.

 معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تشریح برخی از خدماتی که توسط شهرداری به زوار حسینی در مرز شلمچه ارائه می‌شود، بیان کرد: بیش از ۷۰۰ نفر از بخش‌های مختلف شهرداری شیراز اعم از آتش‌نشانی، پسماند، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، معاونت فرهنگی، معاونت فنی و عمرانی و سایر بخش‌ها در این آیین پرشکوه اربعین خدمت‌رسانی حضور فعال خواهند داشت.

انتهای پیام/ف

منبع: ایرنا
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان