کد خبر: ۱۵۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
فرماندار شیراز مطرح کرد:

رد مصوبه افزایش کرایه سرویس مدارس شیراز توسط فرمانداری

شیبانی از تائید نشدن مصوبه افزایش نرخ سرویس مدارس خبر داد و اعلام کرد که موضوع برای تعیین تکلیف به شورای حل اختلاف ارجاع شده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،لطف الله شیبانی شامگاه دوشنبه ۱۴ شهریور در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز در خصوص افزایش کرایه سرویس مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۱، در هیئت تطبیق مصوبات شورا مردود اعلام شد.

وی افزود: این مصوبه پس از اصرار شورای اسلامی شهر شیراز بر مصوبه خود دائر بر افزایش کرایه‌ها، برای تصمیم گیری به هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی استان ارجاع شده است.

شیبانی با تاکید بر اینکه فرمانداری، افزایش کرایه را صرفاً تا حد نرخ رسمی تورم که توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی اعلام شده است، قابل قبول میداند که آنهم باید مجدداً به تصویب شورای اسلامی شهر شیراز برسد، خاطرنشان کرد:  هم اکنون هرگونه افزایش خودسرانه کرایه و عقد قرارداد سرویس مدارس با مبلغی مازاد بر مبلغ قبل، در مدارس شیراز، غیر قانونی بوده و قابل پیگرد خواهد بود.

فرماندار شیراز، مسئولیت مستقیم نظارت بر حسن انجام این امر را برعهده نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهرستان شیراز اعلام کرد.

انتهای پیام/ف
منبع: ایسنا
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان