کد خبر: ۱۵۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) خبر داد:

آغاز فعالیت موکب احمد بن موسی(ع) از ۲۰ شهریور در کربلا

جمالی زمان آغاز به فعالیت و خدمت‌رسانی این موکب به زائران اربعین در کربلا را ۲۰ شهریورماه سال اعلام کرد و گفت: این موکب تا یکی دو روز بعد از اربعین حسینی به زائران خدمت‌رسانی خواهد کرد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، هاشم جمالی، مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) امروز، ۱۵ شهریورماه در جمع خبرنگاران گفت: موکب احمدبن موسی(ع) همراه با سایر مواکب اربعین حسینی بعد از دو سال وقفه کار به دلیل شیوع کرونا، در سال ۱۴۰۱ به زائران اربعین در کربلای معلی خدمت‌رسانی خواهد کرد.

وی زمان آغاز به فعالیت و خدمت‌رسانی این موکب به زائران اربعین را ۲۰ شهریورماه سال جاری اعلام کرد و افزود: این موکب در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع احداث شده است که ظرفیت پذیرش ۶ هزار نفر در هر شبانه‌روز دارد.

جمالی اظهار کرد: در موکب احمدبن موسی(ع) خدماتی از قبیل پذیرایی سه وعده صبحانه، ناهار و شام، سرویس‌های بهداشتی، حمام، لباسشویی، خدمات درمانی رایگان، خیاطی، پیرایش آقایان و غیره به زائران ارائه می‌شود.

مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) یادآور شد: امسال به دلیل گرمای هوای کربلا، خادمان کمیته فنی و مهندسی از یک ماه قبل به کربلا اعزام شده تا امکانات لازم را برای زائران آماده کنند و مابقی خادمان کمیته‌های اسکان، پذیرش، انتظامات، ایمنی و پزشکی نیز در همین هفته از شیراز به سمت کربلای معلی اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه خدمات‌دهی موکب احمدبن موسی(ع) به زائران اربعین تا یکی دو روز بعد از اربعین حسینی در کربلا ادامه خواهد داشت، گفت: این موکب در شارع شهدا، شارع روضتین جنب مجتمع برکات الکفیل مستقر است که سال‌های قبل هم در همین مکان استقرار داشت.

جمالی با تصریح اینکه دفتر موکب نیز از ابتدای ماه محرم در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) فعال بوده و آماده دریافت نذورات و کمک‌های نقدی و غیرنقدی عاشقان خاندان عصمت و طهارت است، تصریح کرد: همچنین عاشقان خاندان آل‌الله می‌توانند نذورات نقدی خود را به شماره حساب موکب ۶۲۷۳۸۱۱۰۷۵۷۵۳۹۶۹ واریز کنند.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان