کد خبر: ۱۵۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۱

مصاف فجر سپاسی و استقلال خوزستان

زردپوشان فجر برای پایان دادن به نوار تساوی و کسب نخستین برد، کار سختی در گرمای اهواز مقابل استقلال دارند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، امروز چهارشنبه شانزدهم شهریور برگزار می شود که از ساعت 19:30 دقیقه تیم فجر شهید سپاسی شیراز میهمان استقلال خوزستان است.

زردپوشان شیرازی که در دو هفته گذشته به نتیجه تساوی برابر تیم های ون پارس و خیبر خرم آباد رضایت دادند و با دو امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند امیدوار به ارائه فوتبالی زیبا و کسب امتیاز مقابل آبی پوشان خوزستانی هستند.

استقلال خوزستان هم که شرایطی مشابه فجر دارد و با دو امتیاز جایگاه نهم را در اختیار گرفته در اندیشه کسب اولین برد در دیدار خانگی است.

از ساعت 18:45 دقیقه روز چهارشنبه تیم رده دومی و شش امتیازی سایپا که امسال عملکرد خوبی داشته به مصاف میهمانش خیبر خرم آبادی می رود که با دو امتیاز جایگاه یازدهم را به خود اختصاص داده، مکانی که برای نماینده لرستان که در نقل و انتقالات مهره های با کیفیتی به خدمت گرفته اصلا مناسب نیست.

تیم صدرنشین شمس آذر قزوین از ساعت ۱۹ در هفته سوم این مسابقات میزبان پارس جنوبی جم است و برای تثبیت جایگاهش قطعا به دنبال کسب پیروزی خواهد بود.

تیم های استقلال ملاثانی و آرمان گهر سیرجان نیز که مکان های سوم و چهارم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال را در اختیار دارند به ترتیب به مصاف میزبان های خود چوکا تالش و امید وحدت مشهد می روند.

در سایر بازی های این هفته هم مس شهر بابک میزبان شهرداری همدان خواهد بود و ون پارس نقش جهان اصفهان به میزبانی ورزشگاه فولاد شهر رودرروی دریا بابل قرار می گیرد.

آخرین بازی هفته سوم رقابت های دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، ساعت 19:30 دقیقه روز پنج شنبه هفدهم شهریور میان تیم های خلیج فارس ماهشهر و خوشه طلایی ساوه برگزار می شود.

انتهای پیام/ر
برچسب ها: فجر سپاسی ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان